Koble flere stationære pc´ere til en skærm~
Fra : Ukendt

Dato : 01-01-10 14:38

Hej.

Jeg har behov for at koble 2-3 stk. stationære maskiner til en og samme
skærm samt tastatur/mus.

Jeg ved at der findes bokse som kan dette - men jeg har kun set dem, hvor
tastatur og mus kobes på boksen med ledninger - men boksen skulle meget
gerne have en USB indgang, da jeg anvender trådløst tastatur og mus.

Findes det?

mvh

Jesper

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-01-10 14:42
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-01-10 19:08

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> http://www.avxperten.dk/pc-tilbehoer/kvm-switch/k%C3%B6nig-auto.-usb-kvm-switch-%281-input,-4-output%29.asp
>
> --
Man skal lige bemærke her, at man skal købe ekstra kabler, hvis mere end 2
computere skal tilkobles - og man skal ikke købe de kabler, som firmaet
henviser til lige nedenunder som et relateret produkt, da det er til en
switch med ps2 forbindelse.
Ekstra kabler kan med fordel købes her, hvor de p.t. er på tilbud:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=3346562317&n=496936578&pn=738394941
De har også en usb switch til 2 pc.er, hvis man kan nøjes med det.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-10 21:44

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tastatur og mus kobes på boksen med ledninger - men boksen skulle meget
> gerne have en USB indgang, da jeg anvender trådløst tastatur og mus.

Mange tak for Jeres hjælp.

mvh

Jesper