MS Windows
briani 27239
password til Windows vista
Fra : KS

Dato : 31-12-09 20:58

Har glemt password til min pc der kører med vista....
nogen forslag til hvordan jeg kpommer ind i maskinen - ved det kan lade sig
gøre i XP, men i vista kan man kun skrive password og ikke noget med
administrator eller noget....

håber der sidder en der lige kan hjælpe
og også til hvordan man kommer i Bios på "svinet" - det er en Medion...

godt nytår
mvh
Kenneth

Fra : Knud Erik

Dato : 01-01-10 00:33

"KS" <kenned@o.f.i.r.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> håber der sidder en der lige kan hjælpe
> og også til hvordan man kommer i Bios på "svinet" - det er en Medion...

Hej
Ophcrack skulle kunne klare password
http://ophcrack.sourceforge.net/

Mvh

> [...]