The Boat That Rocked
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 31-12-09 00:07

Min kone fik "The Boat That Rocked" (som også kaldes "Pirate Radio") -
http://www.imdb.com/title/tt1131729/ - i julegave. Jeg har aldrig hørt
om den og har derfor forsøgt at få kvindemennesket til at bytte gaven,
selvom både Ebert og IMDb roser filmen.

Er den god? Er der mere kød på den end på en gemen
falde-på-røven-komedie?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Helge

Dato : 31-12-09 11:19

Hej, jeg synes at den er ok sjov og underholdende, og så er der rigtig god
musik i den..., men ligefrem at købe den, kunne jeg ikke finde på..., men nu
er der også kun ganske få film jeg gider se mere end én gang...

Hilsen Helge

Fra : Steen

Dato : 31-12-09 12:36

Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> wrote:

> [...]
> selvom både Ebert og IMDb roser filmen.
>
> Er den god? Er der mere kød på den end på en gemen

Hvis man er rock-nørd er den sikkert rigtig god, ellers ser man den nok
kun én gang...men sådan er det nok med de fleste film, det er nok kun få
film man gider se mere end én gang.
--
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-09 15:59

Jørgen Grandt wrote:
> [...]
> selvom både Ebert og IMDb roser filmen.
>
> Er den god? Er der mere kød på den end på en gemen

Er enig med de andre. Den er vel gennemsnitlig og heller ikke noget jeg
ville købe eller se mere end 1 gang.