slette bing.com
Fra : MariaH

Dato : 31-12-09 10:07

Har et problem på min bærbar som jeg bruger firefox på.
Når jeg skriver "bt" i adresselinjen kommer den frem på bing.com - Jeg
ønsker at bruge google.

Men kan ikke huske hvordan man laver det om.
--
Maria

Fra : wilden

Dato : 31-12-09 11:46

MariaH kom med denne ide:
> Har et problem på min bærbar som jeg bruger firefox på.
> Når jeg skriver "bt" i adresselinjen kommer den frem på bing.com - Jeg
> ønsker at bruge google.
>
> Men kan ikke huske hvordan man laver det om.

Klik på Funktioner - Indstillinger - Overordnet...
I startside skulle der gerne stå www.google.dk.

Hvis ikke, så skriv det og tryk ok.

Fra : Jens Jensen

Dato : 31-12-09 13:02

MariaH skrev, Den 31-12-2009 10:06:
> Har et problem på min bærbar som jeg bruger firefox på.
> Når jeg skriver "bt" i adresselinjen kommer den frem på bing.com - Jeg
> ønsker at bruge google.

Jeg synes, det lyder som samme problem som i denne tråd:
http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?f=1&t=6693

Fra : Jens Jensen

Dato : 31-12-09 13:21

Jens Jensen skrev, Den 31-12-2009 13:02:
> Jeg synes, det lyder som samme problem som i denne tråd:
> http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?f=1&t=6693

Og nu ved jeg, at det ER samme problem. Husk nu at gemme løsningen denne
gang

Fra : wilden

Dato : 31-12-09 13:30

Jens Jensen forklarede:

> Og nu ved jeg, at det ER samme problem. Husk nu at gemme løsningen denne gang

Der kan jo godt være flere der hedder Maria med samme problem

Fra : Jens Jensen

Dato : 31-12-09 14:20

wilden skrev, Den 31-12-2009 13:29:
> Der kan jo godt være flere der hedder Maria med samme problem

Ikke bare Maria, men MariaH, og samme mailadresse som i indlæggene fra
24/11 i dk.edb.internet.