Hvilket NG hører Ipod og Itunes hjemme i ?
Fra : Trylle

Dato : 31-12-09 09:35

Fra : simon

Dato : 31-12-09 09:47

Trylle skrev:

Tror nok det er dk.teknik.lyd

mvh
simon

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-01-10 06:53

On 31-12-2009 09:47, simon wrote:

> Tror nok det er dk.teknik.lyd

Ja, mp3 formatet og mp3 afspiller o.lign. bliver ofte diskuteret der.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-01-10 10:17

Thomas Jespersen skriver:

> Ja, mp3 formatet og mp3 afspiller o.lign. bliver ofte diskuteret der.

Ipod kører ikke Mp3, hvis du overfører/komprimerer musik gennem itunes

Klaus

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-01-10 10:58

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Thomas Jespersen skriver:
>
> Ipod kører ikke Mp3, hvis du overfører/komprimerer musik gennem itunes

iTunes og iPods understøtter flere forskellige formater, herunder mp3,
men det er ikke standardformatet der bruges ved indkodning af cd'ere.
Det er dog meget enkelt at ændre.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-01-10 13:21

On 01-01-2010 10:16, Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Thomas Jespersen skriver:

> Ipod kører ikke Mp3, hvis du overfører/komprimerer musik gennem itunes

Min iPod 80Gb gør. Det er en ældre model og jeg skal da ikke afvise at
iPod Touch ikke gør det.

Fra : JYH

Dato : 02-01-10 12:53

Thomas Jespersen wrote:

> Min iPod 80Gb gør. Det er en ældre model og jeg skal da ikke afvise at
> iPod Touch ikke gør det.

Det gør min iPod Touch 3G også.
Man skal bare ændre i indstillingerne for musikformat.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-12-09 09:54

Trylle skriver:

Nok nærmest i en edbgruppe, itunes er ren software på en computer.

Klaus

Fra : Henning

Dato : 31-12-09 10:36

On Thu, 31 Dec 2009 09:34:33 +0100, "Trylle" <søren.trelborg@mail.dk
(skriv o i stedet for ø)> wrote:

Det ved jeg ikke, men i news:dk.velkommen ved de det helt sikkert

Fra : Steen

Dato : 31-12-09 12:36

Trylle <s¯ren.trelborg@mail.dk(skrivoistedetfor¯)> wrote:

dk.edb.mac