SE - Play Now - downloade licensfil
Fra : JSH [9800]

Dato : 30-12-09 22:05

Sony Ericsson - Play Now - downloade licensfil

Hej. Min datter har fået en SE Aino og det har blandt andet den fordel at
der på SE´s hjemmeside kan downloades film, som kan vises på telefonen.
Men første gang skal dette gøres:
Første gang du afspiller en film, skal mobilen benytte internettet til
aktivering. Det betyder, at mobilen skal kunne komme på nettet for at
downloade en licens. Dette tager kun et minut og skal kun klares første
gang, du afspiller en film, du har downloadet fra film i PlayNowT arena.
Alle andre film benytter denne licens. Licensen registrerer mobilens
entydige id, og den forudspecificerede abonnementsperiode starter.

Telefonen kobler op via WIFI og henter en fil hos Play Now Arena og der
kommer en skrækkelig masse tal m.m. (HASH (0xxxxxx), men der sker ikke
yderligere.

Hvordan kommer jeg videre?

Hvis jeg går tilbage forsøger den at downloade samme fil igen.