Mobil med godt kamera
Fra : Bjørnar

Dato : 29-12-09 21:24

Hej NG

Står og skal have ny mobiltelefon, hvor vi vægter kameraet højt.

Kigger på følgende modeller:
- Sony Ericsson Aino
- Sony Ericsson C905
- Sony Ericsson W995
- LG BL20

Er der nogle som har erfaringer med nogle af dem?

Mvh. Bjørnar og Heidi

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 29-12-09 21:41

Bjørnar forklarede den 29-12-2009:

> - Sony Ericsson W995

Internetbrowseren er ikke på toppen - ellers god telefon.

Jeg ville vente på Xperia X10 der kommer i 1. kvartal 2010 - pris ca.
4500.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 30-12-09 09:54

Bjørnar skrev:
> [...]
> - Sony Ericsson W995
> - LG BL20
>
> Er der nogle som har erfaringer med nogle af dem?

Har du overvejet en SE Satio

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 30-12-09 10:11

"Bjørnar" <slet_bjornar@laereplaner.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Sony Ericsson W995
> - LG BL20
>
> Er der nogle som har erfaringer med nogle af dem?

Har haft en C905'er, og den tager gode billeder, men den er meget plastik
agtig, og for tyk i størrelsen efter min mening.

- Ellers en mobil der kan, og har stort set alt.

Kender ikke de andre modeller.

Fra : Bjørnar

Dato : 30-12-09 12:03

Hej Hans, Lars og Anders

Tusinde tak for jeres erfaringer.
Satio og C905 har vi kigget på, men hun har besluttet sig for en Aino,
grundet pris og design :)

Mvh. Bjørnar