Samsung S5230 kan ikke åbnes!
Fra : Mads Aggerholm

Dato : 29-12-09 18:37

Hej.

Nu har jeg givet min kone en Samsung S5230 i julegave, og faneme om jeg kan
få den åbnet!

Jeg har fundet to videoer på youtube hvor de bare trykker og skubber - og
hos mig virker det ikke en meter!

Samtidig er jeg jo også bange for at knække skidtet hvis jeg bruger for
mange kræfter.

Er der nogen af jer der har erfaring med lige det?

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Mads Aggerholm

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 29-12-09 19:02

"Mads Aggerholm" <mads001@hotFJERNmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange kræfter.
>
> Er der nogen af jer der har erfaring med lige det?

Har ikke de store erfarringer med Samsung, men med denne guide, burde du
kunne komme videre....

http://www.formymobile.co.uk/s5230disassembly.php

TIP: Det kan være garantien ryger, hvis du skilder den ad.

Fra : Mads Aggerholm

Dato : 29-12-09 19:33

"Anders (6400)" <minegen@adresse.dk> skrev i meddelelsen

> Har ikke de store erfarringer med Samsung, men med denne guide, burde du
> kunne komme videre....
>
> http://www.formymobile.co.uk/s5230disassembly.php
>
> TIP: Det kan være garantien ryger, hvis du skilder den ad.

Hej Anders,

Tak for linket, men jeg skal ikke skille den ad.
Jeg har muligvis udtrykt mig uklart, men det er bare bagklædningen jeg ikke
kan få af, så jeg kan ikke sætte batteri og simkort i.

Venlig hilsen
Mads Aggerholm

Fra : Karsten Andersen

Dato : 30-12-09 08:52

Tue, 29 Dec 2009 19:32:40 +0100, skrev Mads Aggerholm, på 23 linier, i
<4b3a4b4a$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :

>Tak for linket, men jeg skal ikke skille den ad.
>Jeg har muligvis udtrykt mig uklart, men det er bare bagklædningen jeg ikke
>kan få af, så jeg kan ikke sætte batteri og simkort i.

2 negle under i toppen vil hjælpe.
Men jo jeg var også ved og opgive.
Det skal bare trykkes ned men er nemmere med 2 negle under i toppen.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Mads Aggerholm

Dato : 30-12-09 17:11

Jeg tog ind til butikken, og ved Gud i himlen om ikke manden bare trykkede
på _midten_ og trak låget af som ingenting!

Ja ja, man lærer hele tiden noget nyt...!

Venlig hilsen
Mads Aggerholm

Fra : anders

Dato : 30-12-09 17:17

> [...]
> på _midten_ og trak låget af som ingenting!
>
> Ja ja, man lærer hele tiden noget nyt...!

Gad vide, om du ikke kune have fundet den samme løsning, hvis du havde
kigget i manualen.....