Program til at slette telefon
Fra : Joeb

Dato : 29-12-09 16:36

Findes der et program der fuldstændigt kan resette mobilen til
fabriksstandard?
Jeg har en Nokia 5800 der driller og når jeg laver en "gendan til
fabriksindstillinger" beholder den installerede programmer.

Jeg har problemer med at få min Mcguider 2009 installeret, og tænkte at hvis
jeg nu totalt "nulstillede" telefonen såeee??

Er der iøvrigt nogle her der kører med Mcguider i en Nokia 5800?

Mvh. JL

Fra : Snakee

Dato : 12-01-10 04:03

On 29-12-2009 16:35, Joeb wrote:

> Jeg har problemer med at få min Mcguider 2009 installeret, og tænkte at
> hvis jeg nu totalt "nulstillede" telefonen såeee??

Tast *#7370# og svar ja til om den skal gendannes herefter starter
telefonen op igen med Nokialogoet og her bliver den i cirka 5-10
minutter hvorefter dene r totalt nulstillet men husk ikke at afbryde
telefonen imens den er i gang og sørg for at have masser af strøm på
mobilen, går den tør for batteri mens den er i gang er det ikke sikkert
den starter op igen før den har været en tur på værksted.

Snakee