gensingrod
Fra : jos

Dato : 30-12-09 17:17

har fået sådan en nævefuld.

Hvad kan det bruges til, og hvordan?

finn

Fra : Mogens

Dato : 30-12-09 19:58

jos wrote:
> har fået sådan en nævefuld.
>
> Hvad kan det bruges til, og hvordan?
>
> finn

Måske du mener ginsengrod? I så fald vil det nok være mere
resultatgivende at Binge ud fra denne stavemåde.

Fra : jos

Dato : 30-12-09 20:08

Mogens wrote:

> Måske du mener ginsengrod? I så fald vil det nok være mere
> resultatgivende at Binge ud fra denne stavemåde.
Slvføldig!
Tak!

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-01-10 15:19

Mogens <no@mail.com> wrote:

> Måske du mener ginsengrod? I så fald vil det nok være mere
> resultatgivende at Binge ud fra denne stavemåde.

Binge?

Er det vi andre kalder at google eller at bruge www.google.com?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : jos

Dato : 02-01-10 15:58

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Binge?
>
> Er det vi andre kalder at google eller at bruge www.google.com?
selv med google som default søgemaskine, skal man nu belemres med et bing
søgefelt i browseren.
Jeg har endnu ikke fundet en metode til at smide den ud (W7)

finn

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 02-01-10 17:24

jos wrote:
> selv med google som default søgemaskine, skal man nu belemres med et bing
> søgefelt i browseren.
> Jeg har endnu ikke fundet en metode til at smide den ud (W7)

Brug firefox?

/johan

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 02-01-10 18:17

jos <jos@her.dk> wrote:

> selv med google som default søgemaskine, skal man nu belemres med et bing
> søgefelt i browseren.
> Jeg har endnu ikke fundet en metode til at smide den ud (W7)
>
> finn

Nå det er en af Microsoft nye forsøg på at belemre folk med noget
ubrugeligt lort.

Kan du ikke bare bruge en Firefox i stedet, så slipper du sikkert for
deres reklame skrammel?

Fra : Gert Krabsen

Dato : 02-01-10 21:17

Jesper Haaber Gylling skrev:

> Nå det er en af Microsoft nye forsøg på at belemre folk med noget
> ubrugeligt lort.
>
> Kan du ikke bare bruge en Firefox i stedet, så slipper du sikkert for
> deres reklame skrammel?

Tja - jeg ser ikke noget Bing-felt nogetsteds under Windows 7 - det være
sig MSIE eller Firefox.

Og jeg har ikke gjort noget for at skjule det over formentlig
refleksmæssigt at vælge at bruge google som foretrukne søgemaskine, hvis
jeg blev spurgt om det.

Fra : N/A

Dato : 03-01-10 12:53

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-01-10 12:53

Mogens <no@mail.com> wrote:

> [...]
> høje klikpriser. Faktisk "konfiskerer" de hovedparten af avancen i de
> fleste mindre internetforretninger, idet man er nødt til at bruge
> annoncering igennem Google fordi stort set alle ligesom dig kun bruger
> Google af ukendskab til alternativer. Dermed er der et monpol og Google
> kan tage den betaling de har lyst til, hvilket betyder at mange
> internetvirksomheder simpelthen er afskåret fra at starte deres
> virksomhed op, eller går fallit.
>
> Så derfor kunne du måske med fordel udvide dit ordforråd med Binge
> (bing.com), som er et udmærket alternativ til Google.com

Kan du ikke lige linke til din påstand, så det ikke forveksles med
paranoia.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-01-10 21:14

Mogens <no@mail.com> skrev i en meddelelse
4b4078c2$0$274$14726298@news.sunsite.dk

> [...]
> faktisk i svær grad er medvirkende til at underminere den fri
> internethandel gennem deres høje klikpriser.

Jeg betaler ikke, når jeg klikker på et link via Google. Det er mit indtryk,
at andre heller ikke gør. Google er pt. den mest omfangsrige søgemaskine,
der samtidig stiller en lang række gratis værktøjer til rådighed for
ikke-kommercielle slutbrugere. Jeg har f.eks. - uden at ryste op med fem
flade ører, benyttet Google Apps i flere år nu, og har kun godt at sige.

> Dermed er der et monpol og Google kan tage den betaling de har lyst
> til, hvilket betyder at mange internetvirksomheder simpelthen er
> afskåret fra at starte deres virksomhed op, eller går fallit.

Der er ikke noget monopol. Alle, der har lyst, kan lave deres egen
søgemaskine.

> Så derfor kunne du måske med fordel udvide dit ordforråd med Binge
> (bing.com), som er et udmærket alternativ til Google.com

Så nu skal vi til at bruge M$, fordi en anden leverandør angiveligt har
"monopol"? Hahahahahaha.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.