Saftpresse
Fra : Jakob Griffel

Dato : 29-12-09 12:39

Hej med jer

Jeg har i længere tid gået og tænkt på at anskaffe mig en saftpresse.
Men der bliver skrevet og sagt meget om modeller, der enten ikke er kraftige
nok, får for lidt saft ud af frugterne/grønsagerne larmer helt vildt, eller
er umulige at rengøre og består af 1. million (næsten) smådele.

Til gengæld er der en hel del modeller, der er på tilbud rundtomkring lige
nu

Kan i anbefale hhv. fraråde mig en bestemt model, så jeg køber noget jeg
blir glad for i længden?
Jeg sværger meget til brugervurderinger....

--
Hilsen Jakob

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 29-12-09 13:47

On 29 Dec., 12:38, "Jakob Griffel" <NOPEgrif...@NOPENOPEprivat.dk>
wrote:

> Kan i anbefale hhv. frar de mig en bestemt model, s jeg k ber noget jeg
> blir glad for i l ngden?
> Jeg sv rger meget til brugervurderinger....

Vi har selv en meget billig en fra Føtex, som vi gav 300 for på tilbud
for et par år siden. Den er udmærket, men bliver ikke brugt så ofte
(jeg har på fornemmelsen, det er sådan for de fleste af landets
saftpressere). Politiken havde en test for ganske nylig, måske du kan
bruge den http://politiken.dk/tjek/dagligliv/forbrugtest/testhusholdning/article735128.ece

Mvh
Kevin Borbye Edelvang