værktøj på motorcyklen?
Fra : Armand

Dato : 30-12-09 14:27

I forlængelse af subj: . . . Ellers har Louis p.t. tilbud på et sæt med
rimelig spæmd!
<http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003650>

Når nu du ikke fik julegave fra dig selv, var dét måske et passende
emne!?

--
Armand.

Fra : Søren Larsen

Dato : 30-12-09 16:11

Armand skrev:
> [...]
> <http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003650>
>
> Når nu du ikke fik julegave fra dig selv, var dét måske et passende

Utroligt hvad der kan mokkes ned i sådan en lille rulle. Bl.a.:
2 knive til slot og 1 standerlampe...

(iflg. Google translate)

Fra : Armand

Dato : 30-12-09 17:00

Søren Larsen skrev:

> Utroligt hvad der kan mokkes ned i sådan en lille rulle. Bl.a.:
> 2 knive til slot og 1 standerlampe...
>
> (iflg. Google translate)

Jeg synes at det er usædvanligt med brystvorter i et værktøjssæt

For at skære det ud i pap for dém der ikke er opvokset med én dansk
tv-atation og tre tyske:

- 7 gaffel/ring -nøgler i størrelserne 8, 10, 12, 13, 14,17 og 19 mm
- 9 stk's unbrakonøgle sæt i krom vanadium stål, og i en praktisk
Klapholder. Størrelser: 1.5, 2, 2.5, 3, 4, 5 , 5,5, 6 til 8 mm
- En 240 mm Vandpumpetang
- En skruetrækker med 2 udskiftelige klinger til kærv 3 til 6 mm og
Phillips PH1 og PH3
- En Tændrørs-rørnøgle 16 og 18 mm
- En prøve-lampe fra 6 til 24 volt
- En lommelygte inkl. batterier
- Fem kabelbindere (Strips?)
- 14-deles Bowden nippel rep.sæt
- En rulle isolerbånd
- 2 meter ståltråd
- 2 meter ledning 1,5 mm²
- En blok kronmuffer
- Et multi-værktøj med otte funktioner: kniv, dåseåbner, dorn , sav,
syl, saks, kombinationstang og bit's-holder med tilhørende 12 bits (3
krydskærvs, 3 ligekærvs, 6 Unbrako)
- Altsammen i en robust nylon taske med rem.

Alt i alt noget mere omfattende end de originale sæt jeg er kommet forbi!

--
Armand.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-12-09 18:26

Armand wrote:

> Jeg synes at det er usædvanligt med brystvorter i et værktøjssæt
>
> For at skære det ud i pap for dém der ikke er opvokset med én dansk
> tv-atation og tre tyske:

Hvor føler jeg mig gammel nu

/Robert
Der stadig kan huske Musen & Elefanten i de tyske reklameblokke

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 30-12-09 16:22

Kører Honda, så der er ikke brug for et sådan sæt

Rigtig godt nytår - til alle
Med venlig hilsen
John Senius-Jørgensen
CB1K

Fra : Grunnet

Dato : 30-12-09 16:33

> [...]
> <http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003650>
>
> Når nu du ikke fik julegave fra dig selv, var dét måske et passende emne!?

Et spændende værktøjssæt til billige penge, lige bortset fra dette Multitool
med kniv - man kunne risikere en uges fængsel + en bøde på 3000 kr.

--
Steen
GL 500 SilverWing '84