MC-porno: 1098R strippes til atomer...
Fra : Simon

Dato : 29-12-09 17:16

- og genopbygges i titanium (f.eks. afventes bagaksel til $5000) og
kulfiber....

Billeder her:
http://www.ducati.ms/forums/showthread.php?t=76500&page=1
http://www.ducati.ms/forums/showthread.php?t=76500&page=6
http://www.ducati.ms/forums/showthread.php?t=76500&page=7

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07

Fra : Armand

Dato : 29-12-09 20:08

Simon skrev:
> - og genopbygges i titanium (f.eks. afventes bagaksel til $5000) og
> kulfiber....

For mange penge og for få interesser - Helt i tråd med den nylige
historie om ham der fik specialbygget en Ferrari på fabrikken efter egne
ønsker!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-09 06:30

Hvis det var mig der havde vundet de 27 milli. kunne jeg havde fundet på det
samme

Hygge PD CBR1100t

Fra : OFH

Dato : 30-12-09 10:55

Hvis jeg var milliomangenær så ville jeg godt nok gerne gøre ham kunsten
efter.
Det må være lækkert at kunne bestille præcis de stumper som man ønsker til
sin mc.
Men det er nu også lækkert selv at kunne fremstille specielle stumper.
Jeg mangler bare at kunne svejse titanium. Aluminium og rustfri er ikke
noget problem.
Det er titanium til gengæld, så hvis der er nogen her som kan bidrage med
lidt viden om svejsning i titanium, så må i gerne sige til.
Jeg ved der skal bruges helium som gas, men nogen må ligge inde med stor
viden på området!

Hilsen Ove CBR XX

Fra : Ole

Dato : 30-12-09 13:59

Når du svejser titan, skal hele emnet være "nedsænket" i fx. argon.

Fra : Ole

Dato : 30-12-09 21:22

http://www.aga.dk/International/Web/LG/DK/likelgagadk.nsf/docbyalias/nav_manufacture_products_guide

Fra : OFH

Dato : 30-12-09 22:36

Det lyder interessant. Du har vel ikke yderligere informationer om emnet som
du vil bidrage med. Kender du til firmaer som udfører svejsning i Titanium.

Fra : Ole

Dato : 30-12-09 22:46

Hvis du kan TIG svejse, burde du også kunne svejse Titan.