MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Slumre funktionen
Fra : Bent Lorentzen

Dato : 30-12-09 19:38

Jeg har indstalleret Windows 7 i dualboot med windows Xp.
Det kører i det store hele godt nok, indtil jeg sætter win7 til at slumre,
så er det næsten hver gang umuligt at få systemet til at gå igang igen.
Skærmen dukker godt nok op, men fryser så jeg bliver nødt til at slukke for
computeren.
Er der nogen der har oplevet det samme og er der en løsning på problemet??

Med venlig hilsen
Bent

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 30-12-09 21:10

Bent Lorentzen forklarede den 30-12-2009:
> [...]
> computeren.
> Er der nogen der har oplevet det samme og er der en løsning på problemet??

Samme problem her indtil jeg slået det skammel fra... jeg foretrækker
selv at bestemme når der skal slukkes.

--
-- Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 31-12-09 11:53

On Wed, 30 Dec 2009 19:37:40 +0100, "Bent Lorentzen"
<bentl@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>computeren.
>Er der nogen der har oplevet det samme og er der en løsning på problemet??
Har du på noget tidspunkt ændret i mængden af ram ?

Slå dvale/slumre funktionen fra, slet filen "hiberfil.sys", genstart,
sæt dvale/slumre funktionen til igen, genstart og afprøv derefter om
det virket som tiltænkt.

/Hans