MS Windows
briani 27239
Store ikoner på skrivebord i windows 7
Fra : Lars A

Dato : 30-12-09 19:14

Hej
Er der ikke en mulighed for at vælge størrelse på ikonerne på skrivebordet i
windows 7.
De er meget store som jeg har det nu, men kan ikke se hvor det evt. kan
ændres.
Mvh Lars

Fra : Ole C

Dato : 30-12-09 19:22

Lars A skrev blandt andet:

> Er der ikke en mulighed for at vælge størrelse på ikonerne på
> skrivebordet i windows 7.
> De er meget store som jeg har det nu, men kan ikke se hvor det evt.
> kan ændres.

Formentlig ligesom i Vista:
Tryk på Control og drej på musens hjul...eller højreklik et tilfældigt sted
på Skrivebordet og vælg ikonstørrelse.

--
vh
Ole C

Fra : Lars A

Dato : 30-12-09 19:41

> [...]
> Tryk på Control og drej på musens hjul...eller højreklik et tilfældigt
> sted på Skrivebordet og vælg ikonstørrelse.

Jeg takker, da jeg ikke kender noget til Vista, har jeg ikke prøvet det du
foreslår.
Mvh Lars

Fra : Ole C

Dato : 30-12-09 21:38

Lars A skrev blandt andet:

> Jeg takker, da jeg ikke kender noget til Vista, har jeg ikke prøvet
> det du foreslår.

Men det har du så forhåbentlig nu...
I givet fald: selv tak.

--
vh
Ole C

Fra : Lars A

Dato : 30-12-09 22:02

> Men det har du så forhåbentlig nu...
> I givet fald: selv tak.
>
> --
> vh
> Ole C
Hej Ole.
Nu er det bare i orden
Mvh Lars

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 30-12-09 20:29

Ole C skrev:

> Formentlig ligesom i Vista:
> Tryk på Control og drej på musens hjul...eller højreklik et tilfældigt
> sted på Skrivebordet og vælg ikonstørrelse.

Sådan er det også i Windows 7.
Min første tanke da jeg så de store ikoner, var om det her var en
børneversion jeg var kommet til at købe.

--
Philip - http://www.chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk