MS Windows
briani 27239
Q: slå sikkerhedsadvarsel fra.
Fra : Rasser

Dato : 29-12-09 23:15

Hej

Hvordan kan man slå denne sikkerhedsadvarsel fra i Win 7.

Får den når jeg logger i på telia.dk og flere andre steder. Temmelig
irreterende.

Der kommer en advarselsboks frem hvor i der står

Denne side indeholder elementer, som ikke overføres via en sikker
HTTPS-forbindelse og derfor kan gøre hele webstedet usikkert.

Med venlig hilsen.

Per

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 30-12-09 00:01

"Rasser" <Painter@liteXXX.dk> skrev :

>Denne side indeholder elementer, som ikke overføres via en sikker
>HTTPS-forbindelse og derfor kan gøre hele webstedet usikkert.

Hvis det er som i IE 7 så Internetindstillinger => Sikkerhed =>
Vis blandet indhold => Aktiver.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft