MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke opg. til Win7
Fra : Stone

Dato : 29-12-09 20:35

Hej det her kan jeg ikke forstå. Har købt en opgradering af Windows 7 Home
Premium

Har startet fra ren HHD og det går osse godt til jeg skal til at skrive,
Key kode, som der var med i æsken
men den skriver Produktnøglen er ikke gyldig ???? har prøvet mange gange,
er det den Key kode fra Vista jeg skal bruge ????
Mvh Steen

Fra : Preben Andersen

Dato : 29-12-09 20:54

"Stone" <Brol@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> men den skriver Produktnøglen er ikke gyldig ???? har prøvet mange gange,
> er det den Key kode fra Vista jeg skal bruge ????

En opgradering skal vel ikke starte fra en ren (tom?) harddisk. Meningen med
en opgradering er, at den installeres ovenpå en eksisterende installation.
--
mvh/Preben

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-09 20:54

Stone wrote:
> [...]
> men den skriver Produktnøglen er ikke gyldig ???? har prøvet mange
> gange, er det den Key kode fra Vista jeg skal bruge ????

Hvis det er en opgradering fra Vista til Win 7, så skal Vista vel ligge på
harddisken først? Jeg tror ikke du kan installere Win 7 Upgrade på en tom
harddisk.

Fra : Carl Drud

Dato : 29-12-09 20:59

"Stone" <Brol@ofir.dk> writes:

> [...]
> men den skriver Produktnøglen er ikke gyldig ???? har prøvet mange gange,
> er det den Key kode fra Vista jeg skal bruge ????

Der står noget om hvordan man laver en clean install af W7 med et
opgraderingsmedie i linket nedenfor.

http://www.winsupersite.com/win7/clean_install_upgrade_media.asp

--
Carl

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-12-09 01:40

Almindelige fejl er at skrive o i stedet for 0, B i stedet for 8 og så
videre. Prøv med et forstørrelsesglas og se om du skriver rigtigt.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Frank R.

Dato : 31-12-09 10:07

> [...]

>men den skriver Produktnøglen er ikke gyldig ???? har prøvet mange gange,
>er det den Key kode fra Vista jeg skal bruge ????

Du skal bruge den nøgle der fuldte med din nyindkøbte Windows 7 Home
Premium.

--
Hilsen
Frank