Canon MP600R Printer
Fra : Me&My

Dato : 29-12-09 11:23

Hej i gruppen

Jeg har en Canon MP600R Printer den er trådløs, og har fungeret fint indtil
nu hvor jeg skulle printe noget ud...Den gør som den plejer, med at fortælle
at den printer ud til min printer, men der kommer ikke noget, og i printerkø
står der 0 job? Mine to børn er på samme printer med deres computere, og de
kan godt printe ud, og jeg kan også printe en farve test ud, men ikke noget
andet??? Er der mon en som ved hvad problemet kan være? Jeg har prøvet hjælp
i printerens hjælpfunktion, men kan ikke finde noget om problemet...

God jul

Me&My

Fra : Peter

Dato : 29-12-09 13:13

"Me&My" <dk.34@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har prøvet hjælp i printerens hjælpfunktion, men kan ikke finde noget

Det lader til, at den er smuttet ud af det trådløse netværk.
Prøv at uninstalle den og derefter installere den igen.

PeterB

Fra : Joeb

Dato : 29-12-09 16:27

"Me&My" <dk.34@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg har prøvet hjælp i printerens hjælpfunktion, men kan ikke finde noget

Jeg har faktisk det samme problem på min tidligere Canon 4300 og nu min
Epson.
Mit problem kommer, når jeg slutter en ekstern HD til en USB port.
Du må ikke spørge mig hvorfor den gør det, men sådan er det altså

Mvh. JL

Fra : Me&My

Dato : 30-12-09 11:09

Hej

Det er da surt...Hmm...Så må jeg installere igen, tak for svar, og godt
nytår

Me&My

Fra : kjeld09

Dato : 30-12-09 07:33

On 29 Dec., 16:27, "Joeb" <J...@hot.dk> wrote:

> Jeg har faktisk det samme problem p min tidligere Canon 4300 og nu min
> Epson.
> Mit problem kommer, n r jeg slutter en ekstern HD til en USB port.
> Du m ikke sp rge mig hvorfor den g r det, men s dan er det alts
>
> Mvh. JL

Hej
Problemet kan komme hvis der fjernes en USB enhed uden at bruge sikker
fjernelse, så tror Windows at den stadig er der og der går kuk i
adresserne og links
m v h
Kjeld

Fra : Me&My

Dato : 31-12-09 11:00

Det vidste jeg ikke, har hørt mange sige at man skal gøre som du siger, og
jeg gør det når jeg husker det.Men det gør jeg fremover... Tak...

Me&My