Kan man bruge en 20" iMac som ekstern skær~
Fra : Lyrik

Dato : 28-12-09 12:33

Altså uden at ændre på selve iMac'en så den stadig kan fungere med OS-
X.

Jeg forestiller mig en Quad Core PC under bordet som kan dele skærm
med iMac.
I bekræftende fald, hvordan gøres det?

GNÅ
Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-12-09 20:39

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
> X.
>
> Jeg forestiller mig en Quad Core PC under bordet som kan dele skærm

med mindre du tænker på den sidste nye model så nej ...

/thomas

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 28-12-09 22:57

Thomas von Hassel wrote:

> med mindre du tænker på den sidste nye model så nej ...

Hvis PC'en ikke skal vise video, eller benyttes til spil, kunne man
fjernstyre PC'en fra iMac'en og få vist dens skærmbillede på den måde.
Det giver så samtidig mulighed for at benytte Mac'en mus og tastatur,
men nogen optimal løsning er det ikke og man får brug for en skærm til
at sætte PC'en op iden den kan fjernstyres.

Mvh
Bruno