BOOTMGR mangler i win 7
Fra : Annette

Dato : 28-12-09 11:53

Hvad skete der lige pludseligt med min pc i går.
Den er 2 mdr. gammel og har kørt upåklageligt. ACER E525 med win 7.
Da jeg åbnede den i går aftes var der ingen opstart kun sort skærm med
teksten:

BOOTMGR mangler
Ctrl+alt+del for at genstarte

Hvis jeg trykkede Ctrl+alt+del startede den kun ganske lidt op igen stoppede
i sort skærm med samme tekst som ovenstående,

Hvad skete der lige. Hvad betyder det?

Annette

Fra : emjeppesen

Dato : 28-12-09 12:28

Annette skrev:

>BOOTMGR mangler

Har du noget siddende i dine USBporte eller din cd-rom disk eller
måske en diskette?
Så hiv det ud og prøv igen.

Hilsen emj

Fra : Annette

Dato : 28-12-09 12:56

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Har du noget siddende i dine USBporte eller din cd-rom disk eller
> måske en diskette?
> Så hiv det ud og prøv igen.
>
> Hilsen emj

Nej, ikke noget af den art

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-12-09 14:05

"Annette" <lauses11@yahoo.dk> skrev :

>Nej, ikke noget af den art

Prøv at spørg i en mere relevant gruppe,
news:dk.edb.system.ms-windows, der er langt større chance for
hjælp.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Annette

Dato : 29-12-09 21:56

> Prøv at spørg i en mere relevant gruppe,
> news:dk.edb.system.ms-windows, der er langt større chance for
> hjælp.
> --
> Kerim

Nårh ja, jeg har da set helt forkert.