Opladelig batteri
Fra : Mogens

Dato : 27-12-09 22:56

Har en trådløs telefon til fastnet, hvor det opladelige batteri ikke holder
strømmen så godt længere.
der står 550 mAh på det . kan jeg anvende nogen med mere mAh ? eksempelvis
2700 mAh
skal det være en bestemt slags der står Ni-og et eller andet

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-09 23:20

"Mogens" <msg@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> eksempelvis 2700 mAh
> skal det være en bestemt slags der står Ni-og et eller andet

Hej,

det er lidt svært med de oplysninger du giver...

formentlig er det et AAA NI-MH batteri du har, du finder kun 2700mAh i AA
størelsen.

Jeg vill prøve om ikke dette batteri vil kunne virke:
batterier.dk
P03I/4 1,2V/800mAh Panasonic Infinium NiMH - AAA

ellers:
1,2V/800mAh Panasonic PRO+ NiMH - AAA

Så jo, normalt vis kan du bruge et med større kapacitet, lade tiden bliver
dog længere også.

Kasper

Fra : Mogens

Dato : 27-12-09 23:25

Jo det rigtigt det er et AAA og NI-MH

Vil helst hvis det kunne købes i en fysisk butik.

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-09 23:47

> Jo det rigtigt det er et AAA og NI-MH
>
> Vil helst hvis det kunne købes i en fysisk butik.

Det kan det i mange, men du kommer til at give flere penge for et
formentligt ringere batteri.

Batterier.dk plejer ikke at tage porto, og jeg har handlet der flere gange
uden problemer.

Kasper

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-12-09 18:35

Mogens wrote:
> Jo det rigtigt det er et AAA og NI-MH
>
> Vil helst hvis det kunne købes i en fysisk butik.

Harald Skrot har noget tilsvarende til få penge.

Men sikkert ikke helt samme kvalitet.

Jeg selv har gode erfaringer med www.batteribyen.dk

--
- Frank

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-09 10:49

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Harald Skrot har noget tilsvarende til få penge.
>
> Men sikkert ikke helt samme kvalitet.
>
> Jeg selv har gode erfaringer med www.batteribyen.dk

Så lige batterier.dk nu tager 50kr i porto, så jeg har lige bestilt nole tin
min mor's dect tlf på batteribyen.dk

Kasper

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-12-09 03:17

Mogens skrev:

> Har en trådløs telefon til fastnet, hvor det opladelige batteri ikke holder
> strømmen så godt længere.

Er du opmærksom på at den slags batterier har godt af at blive
kørt helt i bund en gang om måneden?

--
Bertel