MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Usb-harddisk ses af Win7, men kan ikke læs~
Fra : CK®

Dato : 27-12-09 14:30

Jeg er pludselig kommet ud for at min eksterne harddisk, tilsluttet usb,
ikke 'har interesse' for min Windows 7.

Forstået på den måde, at Windows genkender den som 'usb2.0 storage
device', men ikke tildeler den et drevbogstav eller giver mulighed for
at åbne den, så jeg kan få adgang til filerne på den.

Jeg har ikke problemet på min kones pc, som ligeledes kører Win7.
Den genkender den gladeligt og giver den drevbogstav og viser den i
stifinder.

WTF?

Råd søges hermed.

Tak og glædelig bag-jul

Claus

Fra : jos

Dato : 27-12-09 16:14

CK® wrote:
> [...]
>
> Jeg har ikke problemet på min kones pc, som ligeledes kører Win7.
> Den genkender den gladeligt og giver den drevbogstav og viser den i

Hvis den ses i "administration-Lager-Diskhåndtering" kan du der tildele den
et ledigt bogstav, så plejer det at du igen.
Jeg har oplevet "bogstavproblemer" jævinligt, også [læs især] med w7
finn

Fra : CK®

Dato : 27-12-09 19:25

jos skrev:

> [...]
> et ledigt bogstav, så plejer det at du igen.
> Jeg har oplevet "bogstavproblemer" jævinligt, også [læs især] med w7

Årh, Hvad?!
Det virkede!
Tusind tak for det.
(Pyha, det var godt.)