lg ku990i pc suite
Fra : lhs

Dato : 27-12-09 11:46

Hej

Der fulgte ikke nogen cd med min lg 990i og den er djævelsk svær at få til
at spille med min pc, hvor finder jeg LG´s pc suite til denne sag.

Got Nytår

Lhs

Fra : Karsten

Dato : 27-12-09 18:47

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk>skrev:

> [...]
>
>Der fulgte ikke nogen cd med min lg 990i og den er djævelsk svær at få til
>at spille med min pc, hvor finder jeg LG´s pc suite til denne sag.

hej
Jeg kan pakke den i ZIP og ligge til download på vores lille
foreningshjemme side, så kan du selv pakke ud og brænde
på en skive ?
ca. 125 MB
mvh. Karsten
bare sig ja eller nej, så sender jeg en link til din mailboks

Fra : lhs

Dato : 28-12-09 19:18

Hej Karsten

Takker for tilbudet men fandt pakken onlibe, selv om LG bestemt ikke gør det
nemt at finde support og software til deres mobiler.
'
Hilsen
Lhs