Internat i Århus
Fra : Ole Hedegaard

Dato : 03-08-01 08:53

Er der mon nogen, der har adressen på katteinternatet i Århus - vi overvejer
endelig at få en ny misser efter at chokket over at miste vores Chilimis har
fortaget sig en smule - vi savner hende stadig meget og vil egentlig kun
have en kat præcis som hende, men mon ikke en ny personlighed kan afhjælpe
noget af savnet???
Tina

Fra : Fie & Christian

Dato : 03-08-01 09:30

Hej Tina

Her er hvad jeg kunne finde De første 3 adresser er til Inges kattehjem.
Derudover er der afdelinger af dyrenes beskyttelse i Brande, Roskilde,
Spøttrup og Falster (www.dyrenes-beskyttelse.dk)

Hilsen

Fie

Næstved:

Kalbyrisvej 160
4700 Næstved
Telefon. 70 20 35 50
Telefontid: Hør telefonsvareren
Åbningstid: Iflg. telefonisk aftale

Odense:

Sdr. Boulevard 83
5000 Odense C.
Telefon. 70 20 35 55
Telefontid: Hverdage 15-16
Åbningstid: Hør telefonsvarer

Horsens:

Silkeborgvej 156, Lund
8700 Horsens
Telefon. 70 20 35 53
Telefontid: Hør telefonsvareren
Åbningstid: Iflg. telefonisk aftale.

Kattens Værns Sekretariat (Hovedkontoret)
Dronning Olgas Vej 4
2000 Frederiksberg
Tlf.: 38 88 12 00
Fax.: 38 88 12 05
Hjemmeside: www.kattens-vaern.dk
E-mail: kv@kattens-vaern.dk
Giro: 1 02 98 00

Kattens Værns Internat på Frederiksberg
Dronning Olgas Vej 4
2000 Frederiksberg
Tlf.: 38 88 14 12

Kattens Værns Internat i Odense
Nr. Lyndelsevej 2
5260 Odense S
Tlf.: 65 95 71 75

Kattens Værns Internat i Aabenraa
C/o Uve Madsen
Hesselroj 4, Tumbøl
6200 Aabenraa
Tlf.: 74 68 57 89 eller 40 54 06 65

Kattens Værns Internat i Aalborg
C/o Vera Lange
Struervej 80, Nr. Tranders
9210 Aalborg Ø
Tlf.: 98 15 12 88

Kattens Værns Internat i Fredericia
C/o Kirsten Vennevold
Prangervej 18
7000 Fredericia
Tlf.: 75 92 98 13
Fax.: 75 92 98 12
E-mail: k.vennevold@mail.tele.dk
Giro: 7 72 46 83

Kattens Værns Internat, Nordsjælland
Blytækkervej 17
3400 Hillerød
Tlf.: 48 24 79 00.

Kattens Værns Repræsentant, Randers
Lene Nielsen
Georgsvej 1, Værum
8900 Randers
Tlf.: 86 44 53 52

Kattens Værns Repræsentant, Svendborg
Christina Karlsen og Henrik Vejhe
Grev Schacks Vej 16
5700 Svendborg
Tlf.: 62 21 00 72

Kattens Værns Repræsentant, Århus
Inge Pedersen
Lergravvænget 23
8380 Trige
Tlf.: 86 23 21 51

Fra : Jette & Leif

Dato : 03-08-01 15:33

"Fie & Christian" <fiehein@hotmail.com> wrote in message
> [...]
kattehjem.
> Derudover er der afdelinger af dyrenes beskyttelse i Brande, Roskilde,

Klip adr. væk

Hej Fie
Det er en fin liste du har lavet, jeg har fundet 4 mere, de er så det der
kaldes tilknyttede Internatter under Kattens værn, taget fra Kattens Værn´s
medlems blad, godt nok fra marts 2000

Vorup Dyrehospital
c/o Grete Garbus
Sallingvej 5, Vorup
8900 Randers
Tlf: 86 41 78 00

Sønderborg og Omegns Kattelaug
c/o Conni Hansen
Damgade 92 a
6400 Sønderborg
Tlf: 74 42 13 10
Åbningstid: Onsdag kl: 19oo - 21oo
Lørdag kl: 14oo - 16oo
ellers er der en telefon svarer der oplyser et par telefon nr.

Kattens Værn Maribo
c/o Winnie Grahndin
Kirstenehøjvej 4
4930 Maribo
Tlf: 54 78 23 30

Kattens Værn Hundested
c/o Gretha Nielsen
Ole Sørensvej 10
3930Hundested
Tlf: 47 93 91 55

Med kattevenlig hilsen
Leif

Fra : Heini Guttesen

Dato : 03-08-01 09:52

Hej Tina

http://www.ddaa.dk/index.html

Håber, I finder en dejlig mis!

Mette S

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-08-01 10:56

Hej Tina

Adressen til Dansk Dyreværn Århus er

Tingskoven 5, og det er i Tranbjerg.
Deres telefonnr.: 86290137

Håber i finder en lige så dejlig misling som vi gjorde *S*
Vi hentede Dixie i Tingskoven, for nogle måneder siden og det har vi ikke
fortrudt

Hilsen
Joan