RAM ?
Fra : Jens Jacobsen

Dato : 27-12-09 10:43

hej og hjælp
er der nogen nem måde at finde ud af hvilken type ram jeg skal bruge for at
udvide min x-one pc mediacenter eller skal jeg have fat i skruetrækkeren og
luppen ?

Fra : emjeppesen

Dato : 27-12-09 11:23

Jens Jacobsen skrev:

> [...]
>udvide min x-one pc mediacenter eller skal jeg have fat i skruetrækkeren og

http://www.belarc.com/free_download.html
Er gratis og fortæller alt om hardware og programmer på din pc

YHilsen emj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-09 11:25

"Jens Jacobsen" <jelle@privat.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen nem måde at finde ud af hvilken type ram jeg skal bruge
> for at udvide min x-one pc mediacenter

Manualen

Eller Google på maskinen med hele typebetegnelsen.

Ellers findes der en del programmer, der kan fortælle, hvad der sidder i
maskinen f.x. Everest er OK.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jens Jacobsen

Dato : 27-12-09 11:30

tak ska i ha for lynsvar
godt nytår

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 27-12-09 11:57

Jens Jacobsen wrote:
> er der nogen nem måde at finde ud af hvilken type ram jeg skal bruge
> for at udvide min x-one pc mediacenter eller skal jeg have fat i
> skruetrækkeren og luppen ?

Flere ram-fabrikanter har tools, der direkte kan vise, hvilke
memorytyper og størrelser, man kan opgradere med.
F.eks. Crucial: http://www.crucial.com/systemscanner

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dk>
Phone: +45 51941116 Facebook: http://www.facebook.dk/dkscan

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-09 12:52

Jens Jacobsen skrev:
> [...]
> udvide min x-one pc mediacenter eller skal jeg have fat i skruetrækkeren og

Der er altid en nem og god måde http://www.gtopala.com/ og download SIW
system information for windows