Olie hos Louis?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-12-09 23:29

Har fundet et par støvler hos Louis til en flad 50'er (de gamle blev
tørret så grundigt op ad kakkelovnen at sålen gik skil'ad); men når jeg
nu alligevel har den store pung fremme kunne jeg godt tænke mig 4 l.
semisyntetisk olie og et filter; men jeg ka ikke li hitte olien?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-12-09 23:38

Hans Paulin (6310) skrev:
> [...]
> har den store pung fremme kunne jeg godt tænke mig 4 l. semisyntetisk olie og
> et filter; men jeg ka ikke li hitte olien?

Nå, de staver det "Oel" og ikke "Öl"

Hans
www.zofiaoghans.dk