Lexmark C500 netværksprinter
Fra : Ukendt

Dato : 26-12-09 12:09

Hvorfor kan jeg ikke installere drivere til denne på hverken XP, VISTA eller
Windows 7 ?

Jeg kan tilgå printeren via dens IP-adresse fra IE, men driverinstallationen
kan IKKE finde printeren !

Hvad F..... er der galt ?

At man da ikk' snart kan lære det - virker det så HOLD DIG FRA DET, når det
er "Made by Microsoft" !

Mvh KS

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-09 12:16

KS skrev:
> [...]
>
> Hvad F..... er der galt ?
>
> At man da ikk' snart kan lære det - virker det så HOLD DIG FRA DET, når

Du har .NET installeret, så vidt jeg husker kræves det af Lexmark

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-09 12:24

"Paul Østerby Sørensen" <paulsorensen@youmail.dk> skrev i meddelelsen

> Du har .NET installeret, så vidt jeg husker kræves det af Lexmark

Ja, version 3,5

Mvh KS