MS Windows
briani 27239
Mærkelig tegn ved udskrivning
Fra : ___P.sir

Dato : 26-12-09 11:39

Jeg ved ikke helt om dette er et windows problem - men ihvertfald er det et
problem, at når jeg udskriver fra SKATs hjemmeside, så kommer der ofte en
helt forkert "sprog" ud, som ikke er læseligt.- eks. "t.l.buf n bqqf I bo
ev" osv osv.
Nogen der kender en grund og en behandling for dette? Det er kun på Skat,
der sker, mærkeligt nok.Og ikke hver gang!
Printeren er en brother mfc 260 C.

Preben

Fra : SIGBM

Dato : 27-12-09 07:49

On 26 Dec., 11:39, "___P.sir" <remove...@granvista.dk> wrote:
> [...]
> Nogen der kender en grund og en behandling for dette? Det er kun på Skat,
> der sker, mærkeligt nok.Og ikke hver gang!

hvilken browser bruger du? har selv oplevet fejlen i firefox - hvorfor
aner jeg ikke. I explorer virkede det...

/claus

Fra : ___P.sir

Dato : 30-12-09 19:02

"SIGBM" <nielsen.claus@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

hvilken browser bruger du? har selv oplevet fejlen i firefox - hvorfor
aner jeg ikke. I explorer virkede det...

Jamen det er firefox.
Preben