MS Windows
briani 27239
Windows 7
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 25-12-09 19:11

Skal bruge lidt info omkring Windows 7.

Min kære svigermor har fået ny bærbar i julegave - og nu skal jeg hjælpe med
at "sætte" den op.

Er der stadigt Outlook Express i Windowes 7 ? eller er der et alternativ i
Windows 7 ?

Hvis der ikke er - kan man så hente OE fra Microsoft til brug i Windows 7 ?

Ved godt der er mange andre og bedre alternativer fra andre producenter -
men hun
er den type der bare ikke vil acceptere at der findes noget andet. VANENS
MAGT ER STOR!

Mvh
Claus Rasmussen

Fra : Jørgen M. Jørgensen

Dato : 25-12-09 19:24

Claus Rasmussen tastede følgende:
> [...]
> hun
> er den type der bare ikke vil acceptere at der findes noget andet. VANENS

Der er ingen Outlook Express i W7, men Windows (Live) Mail ligner langt
hen ad vejen en OE, så det er nok den I skal gå efter. Du kan ikke få
Outlook Express til W7, så VANENS MAGT SKAL BRYDES!

Jørgen

Fra : emjeppesen

Dato : 26-12-09 00:06

Claus Rasmussen skrev:

>men hun
>er den type der bare ikke vil acceptere at der findes noget andet. VANENS
>MAGT ER STOR!

Der er faktisk ikke den store forskel på Outlook express og Windows
Live mail og hun slipper ikke for at bryde vaner

Hilsen emj

Fra : Leif

Dato : 26-12-09 11:08

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen news:h8haj51satm7bqd8qd223de7nkp15gljr4@4ax.com...

> Der er faktisk ikke den store forskel på Outlook express og Windows
> Live mail og hun slipper ikke for at bryde vaner
>
> Hilsen emj

Hvad med NG - er de der også??

/Leif
Der snart installerer Win 7..........

Fra : Jørgen M. Jørgensen

Dato : 26-12-09 11:57

Leif formulerede lørdag:
> "emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> Hvad med NG - er de der også??
>
> /Leif
> Der snart installerer Win 7..........

Mener den mulighed findes i Live Mail... selv bruger jeg Outlook og
MesNews (rigtig god) til usenet..

Jørgen

Fra : emjeppesen

Dato : 26-12-09 12:29

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev:

>Hvad med NG - er de der også??

ja, det er da.

Hilsen emj

Fra : Henning Lund

Dato : 27-12-09 16:06

Claus Rasmussen wrote:
> [...]
> producenter - men hun
> er den type der bare ikke vil acceptere at der findes noget

Det der ligner mest er windows mail fra vista som kan lægges på
7éren

Henning Lund
www.tjae.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-12-09 18:13

"Henning Lund" <hlFJERNDETTE@vestvejr.dk> skrev :

> Det der ligner mest er windows mail fra vista som kan lægges på
>7éren

Men den vil ikke blive opdateret, så evt. sikkerhedshuller og
lign., der bliver opdaget, vil ikke blive rettet.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft