MS Windows
briani 27239
Brugere på et lille hjemmenetværk ????
Fra : Ukendt

Dato : 25-12-09 18:22

Jeg har et lille hjemmenetværk med 4 pc'er og et NAS-drev som fællesdrev.

Der er 1 pc med W7 Home Premium, 1 pc med VISTA Home Premium og 2 pc'er med
W-XP Prof.

Typisk er det samme bruger, som logger på samme pc hver gang.

Jeg vil gerne have at de typiske brugere fra deres pc'er skal kunne komme på
alle andre pc'er uden at blive spurgt om afgangskode.

Jeg bliver spurgt om adgangskode, når jeg fra én pc forsøger at "se over på
en anden", men det vil ikke lykkedes mig at angive det rigtige
brugernavn/password så jeg kan læse indholdet - og efterfølgende vil jeg jo
gerne kunne oprette filer derovre også.

Hvordan gøres det - og jeg taler ikke om bare et "delt mappe" - jeg vil have
fuld adgang.

Mvh KS

Fra : Fynbo

Dato : 25-12-09 22:51

"KS" <keld SNABELA soerensen DOT os DOT dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jo gerne kunne oprette filer derovre også.
>
> Hvordan gøres det - og jeg taler ikke om bare et "delt mappe" - jeg vil

Netværk og delingscenter i Vista.. fjern flueben i adgangskodebeskyttet
deling

Fynbo