Højtalere, hoved tlf., lydkort ?
Fra : CC

Dato : 25-12-09 10:59

5.1 Hovedtelefoner
2.1 Højtalere

Hvordan slutter jeg dem til pc-eren så jeg frit kan vælge om lyden skal
komme ud af det ene eller det andet.
Jeg skal også have et nyt lydkort. Skal det være 5.1, 7.1 eller hyr?

Det skal bruges til lidt musik (youtube) og spil, så det skal ikke være
proff udstyr.

Fra : Peter

Dato : 25-12-09 12:08

"CC" <CC@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg skal også have et nyt lydkort. Skal det være 5.1, 7.1 eller hyr?
>
> Det skal bruges til lidt musik (youtube) og spil, så det skal ikke være

Du skal bruge noget i denne retning:
http://www.midtdata.dk/hardware_1000052264_Sandberg-Sound-Switcher-.html
Jeg kender ikke den viste swits, da jeg selv bruger denne:
http://www.shortlink.dk/b5516b25

PeterB

Fra : CC

Dato : 25-12-09 23:59

"Peter" skrev i meddelelsen ...

> Du skal bruge noget i denne retning:
> http://www.midtdata.dk/hardware_1000052264_Sandberg-Sound-Switcher-.html
> Jeg kender ikke den viste swits, da jeg selv bruger denne:
> http://www.shortlink.dk/b5516b25

Duer ikke - Det er kun omskifter mellem et "alm" headsæt og "alm" højtalere

Fra : Henrik Laursen

Dato : 26-12-09 01:38

"CC" <CC@mail.dk> wrote in news:4b3543d5$0$274$14726298@news.sunsite.dk:

> Duer ikke - Det er kun omskifter mellem et "alm" headsæt og "alm"
> højtalere

Det du skal have er et lydkort hvor det hele er entegreret og umiddelbart
er det eneste jeg kan komme i tanke om der kan de specs du søger et
Sound Blaster X-fi Xtreme Audio, det fåes som både PCI-E x1 og
almindelig PCI.

Begge kort sælges af computersalg.dk, men er faktisk ikke så dyre igen.
PCI: 302kr
PCI-E x1: 478kr

Specs på Sound Blaster's hjemmeside.

PCI: http://kortlink.dk/soundblaster/7a3y

PCI-E x1: http://kortlink.dk/soundblaster/7a3z

--
Henrik Laursen

Fra : RK

Dato : 26-12-09 11:24

Har det i begge mine computere og det kan kun anbefales.
På den ene har jeg JBL/Harman Kardon højttalere (de gennemsigtige) og de
spiller ret godt syntes jeg.......i hbert fald til jeg købte :
Razor Mako til 2500,-
http://cache.kotaku.com/assets/resources/2007/01/mako_speakers.jpg

Hold da kæft en lyd du får der... Alle pengene værd.