kan ikke sende mms :-(
Fra : MariaH

Dato : 24-12-09 10:57

Er der andre end mig som har problemer med at sende mms i dag.
Jeg har TDC.

--
Maria

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-12-09 11:11

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=1908128932

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : MariaH

Dato : 24-12-09 11:27

> http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=1908128932

Tusind tak havde ellers kigget derinde, men kun under mobiltelefoni.

god jul

--
Maria

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-12-09 23:59

"MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Tusind tak havde ellers kigget derinde, men kun under mobiltelefoni.

Jeg har netop modtaget den sidste af 3 mms´er der blev sendt til mig i går
omkring kl. 18.00. De blev sendt i løbet af en time og er kommet i spredt
orden.

--
Per