MS Windows
briani 27239
Brænde XP på en skive ?
Fra : John T.

Dato : 24-12-09 13:20

Hej.
Jeg har mistet min XP skive, men via et program har jeg
nu produkt-nøglen.
Har jeg mulighed for at lave en ny skive ?
Hilsen John

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-12-09 13:23

John T. skrev:

>Jeg har mistet min XP skive,

Det var hurtigt den blev væk.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 24-12-09 13:36

Ivan V. Klattrup forklarede den 24-12-2009:

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : John

Dato : 24-12-09 14:13

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det var hurtigt den blev væk.
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Næ,næ !
Min skive er sikkert smidt ud (ved en fejl)
sammen med andet efter en ordenlig oprydning,
jeg fik så en skive af en ven der ikke brugte den mere,
men han kunne bare ikke finde koden, så hvis jeg kunne
trække koden ud af skiven, kunne jeg jo instalere den
i stedet for den nuværende XP.
(kører med XP og Vin7 på hver sin disk)
John

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-12-09 13:55

"John T." skrev i en meddelelse
> Har jeg mulighed for at lave en ny skive ?

Sandsynligvis ikke - måske ligger den i en mappe til brænding som CD -
det gør den på nogle præ-installerede PC'er.....

Ellers find en anden CD af samme type og få en kopi af - det er ikke
CD'en man betaler for men licensen til at bruge den, så det er der ikke
noget galt i så længe den er betalt.

Du skal bare være opmærksom på at det skal være samme type (version,
sprog m.v.) af Windows - så kan du bruge en tilfældig CD, da CD'en - som
Ole nævner - ikke indeholder koden......

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : John

Dato : 24-12-09 15:04

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> Med venlig hilsen Jan Vestergaard
> Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
> - men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen

Siger pænt tak for jeres svar, prøver om jeg kan løse problemet !
God Jul til jer alle !!
Hilsen John

Fra : John

Dato : 24-12-09 15:19

> Siger pænt tak for jeres svar, prøver om jeg kan løse problemet !
> God Jul til jer alle !!
> Hilsen John

HURRA !!
Skiven jeg fik, VAR af samme type, så jeg bad den om at reparerer
og skrev så min gamle licenskode og den fortsatte med at køre.
Tusinde tak Jan Vestergaard og jer der har svaret.
Jeg vil nu tá en kopi af skiven og gemme den et sikkert sted, Ha,ha !
Venlig hilsen
John