Sange til i aften
Fra : Per Rønne

Dato : 24-12-09 05:52

Ja, i aften skal vi igen til at danse rundt om juletræet, og i vores
generation kan vi jo ikke huske sangene udenad.

Så vi går rundt med et lille hæfte, og en lommelygte så vi kan se
teksten.

Medmindre vi har julesangene på vores iPhone:

<http://snip.no/julesanger>

Ganske vist på norsk bokmål, men det går vel nok?

6 kroner kan man vel godt ofre på sagen ... gad vide hvorfor ingen har
lavet dem med dansk tekst?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Houmøller

Dato : 25-12-09 00:34

Per Rønne skrev:

> 6 kroner kan man vel godt ofre på sagen ... gad vide hvorfor ingen har
> lavet dem med dansk tekst?

Tak for ideen. Jeg hentede dem til min iPod Youch og havde dem med på
julebesøg hos indlagt familiemedlem, hvor vi fik sunget et par af dem
med teksten læst fra dit link med stor succes.

Hans