Dropbox
Fra : Lyrik

Dato : 23-12-09 21:26

Det var iSteen der introducerede mig for den. nu har de forbedret den
skriver de. Den virker på både Mac og PC.
Hvad er det? Det er en slags "gratis mobileme" hvor du kan lægge 2
Gigabyte op, privat og public.
En væsentlig forbedring i forhold til den tjeneste jeg betaler for,
hvor filelimit er 50 megabyte store file.

Jeg har lavet en 426,8 megabyte stor/lille version af Al Gores
klimaaforedrag. Prøv at se hvordan du tilgår den:
http://dl.dropbox.com/u/2623747/Al%20Gores%20klimaforedrag.wmv

Den skulle spille, men den skulle også kunne downloades i en ruf.

Virker det hos jer?

GJ
Jens

Fra : Morten Lind

Dato : 24-12-09 07:04

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
> http://dl.dropbox.com/u/2623747/Al%20Gores%20klimaforedrag.wmv
>
> Den skulle spille, men den skulle også kunne downloades i en ruf.

Fint, ja

M.

Fra : Steen

Dato : 24-12-09 09:41

> Fint, ja
>
> M.

Også her - men Chrome kan åbenbart ikke rigtigt finde ud af det.
Safari virker fint - og så har jeg en gammel version af Firefox, som jeg
er nødt til at bruge med min netbank...og her virker det også fint.
--
Steen

Fra : Morten Lind

Dato : 24-12-09 10:36

Steen <isteen@googlemail.com> wrote:

> - og så har jeg en gammel version af Firefox, som jeg
> er nødt til at bruge med min netbank.

Bruger din bank ikke BECs løsning?

Safari virker med stort set alle netbanker.

M.

Fra : Steen

Dato : 24-12-09 10:48

> Bruger din bank ikke BECs løsning?
>
> Safari virker med stort set alle netbanker.
>
> M.

Siden jeg opdaterede til Safaris seneste version, chrasher min netbank.
Banken kan ikke få det til at virke for Mac-brugere. Seneste version af
Firefox virker heller ikke.
Så fik jeg et nøglekort, som jeg lynhurtigt blev træt af at bruge - så
jeg var nødt til at nedgradere Firefox, til version 3.0.15, som er den
eneste løsning banken kunne komme op med
--
Steen

Fra : Morten Lind

Dato : 24-12-09 11:35

> [...]

> jeg var nødt til at nedgradere Firefox, til version 3.0.15, som er den
> eneste løsning banken kunne komme op med

Nå, jamen - hvad med en bank, der bruger BECs løsning? Eller er du
bundet til Danske Bank?

M.

Fra : Steen

Dato : 24-12-09 12:11

> Nå, jamen - hvad med en bank, der bruger BECs løsning? Eller er du
> bundet til Danske Bank?
>
> M.

Jeg ved ikke hvad BEC er, men jeg bruger øb.dk
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-12-09 12:52

Steen <isteen@googlemail.com> wrote:

> Jeg ved ikke hvad BEC er, men jeg bruger øb.dk

Bankerns Edb Central ... de leverer IT til en masse små
pengeinstitutter. (stort set alt andet end Danske Bank, Nordea, Jyske
Bank og et par andre af de helt store)

/thomas

Fra : Steen

Dato : 24-12-09 16:42

> Bankerns Edb Central ... de leverer IT til en masse små
> pengeinstitutter. (stort set alt andet end Danske Bank, Nordea, Jyske
> Bank og et par andre af de helt store)
>
> /thomas

Aha, det ved jeg ikke om Østjysk Bank er med i
--
Steen