juleand
Fra : kjaer

Dato : 23-12-09 16:17

Når man nu er så vilde med and, så tænk på at den æder hvad som helst. Det
bedste den kan få at snaske i er en menneskelort.
Jeg spiser ikke and det er et urent dyr i ordets bogstaveligste
forstand.

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 23-12-09 08:39

On Dec 23, 4:16 pm, "kjaer" <sikken...@gmail.com> wrote:
> Når man nu er så vilde med and, så tænk på at den æder hvad som helst.

Og ?

> [...]

Og ?

> Jeg spiser ikke and det er et urent dyr i ordets bogstaveligste

Du lyder som en religiøs fanatiker.

Go Jul
Malmberg

Fra : kjaer

Dato : 23-12-09 21:06

Kasper Malmberg wrote:

> Og ?
>
> Det
>
> Og ?

> Du lyder som en religiøs fanatiker.
>
> Go Jul
> Malmberg

Nu har jeg fået sendt indlægget, så må jeg jo forsvare det. Jeg prøver
altid på at ødelægge julestemningen, men det er altså ikke så let.
Min onkel påstod at en and er en mærkelig fugl; for meget til en og for lidt
til to.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 25-12-09 17:53

"kjaer" <sikkenoej@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> altid på at ødelægge julestemningen, men det er altså ikke så let.
> Min onkel påstod at en and er en mærkelig fugl; for meget til en og for

Familieløs og ensom... så skal vi andre også være deprimerede.

jamen det giver da god mening(!)

Få dig et lille liv... et arbejde... fyld din hverdag med ET eller andet.

Fra : uh

Dato : 27-12-09 17:33

"kjaer" <sikkenoej@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> altid på at ødelægge julestemningen, men det er altså ikke så let.
> Min onkel påstod at en and er en mærkelig fugl; for meget til en og for

Hej kjaer. Du kan en anden gang - og denne også - slette dit eget indsendte
indlæg så det forsvinder fra NG'en. Man har lov at fortryde et allerede
indsendt indlæg, men selvfølgelig er der måske nogle der allerede har læst
det og reageret derpå, sådan er det jo.

De dummeste af disse svar på dit indlæg må du bruge som eksempel på, at dit
eget måske heller ikke var så klogt endda, ikk?

Venlige julehilsener fra uh

Fra : jos

Dato : 23-12-09 19:01

kjaer wrote:
> [...]
> helst. Det bedste den kan få at snaske i er en menneskelort.
> Jeg spiser ikke and det er et urent dyr i ordets bogstaveligste

Uhada! - Tænke sig en tilværelse uden:
andesteg
stegte ål
røget ål
krabbekød
svinesteg

oma.

finn

Fra : dufur

Dato : 23-12-09 20:29

kjaer skrev:
> [...]
> Det bedste den kan få at snaske i er en menneskelort.
> Jeg spiser ikke and det er et urent dyr i ordets bogstaveligste

farser du din jule gulerod med kartoffelmos, og husk at da de begge jo
naturligvis er økologiske, er gødet med pis og lort fra diverse dyr.
nammenam

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 24-12-09 04:33

Var det ikke Drengene fra Angora, der lavede mad med lort og porrer?

DBH
Peter

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-12-09 11:43

"Peter Løhde Svarre" <svarre69@mali.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Var det ikke Drengene fra Angora, der lavede mad med lort og porrer?

Det var den kære Solo Jan. Interesserede kan få opskriften her:
http://www.dr.dk/pirattv/klip/drengene-fra-angora-solo-jan/

- Martin

Fra : Kurt E. Jensen

Dato : 24-12-09 13:55

> [...]
> bedste den kan få at snaske i er en menneskelort.
> Jeg spiser ikke and det er et urent dyr i ordets bogstaveligste

Hej.

Er det ikke lidt selvmodsigende, hvad med grise, de æder også alt, hvad med
makreller, de æder døde dyr i haver, også druknede personer, i gamle dage,
da tømte man latrine spandene ud blandt rabarberne, mig bekendt er der ingen
som har taget skade af det, man spiser jo en massse ting, uden at spekulere
på hvilken trin i fødekæden der ligge forud.

Kurt J.
Odense

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 24-12-09 14:03

Kurt E. Jensen udtrykte præcist:
> "kjaer" <sikkenoej@gmail.com> skrev i en meddelelse

> hvad med > makreller, de æder døde dyr i haver, også druknede personer

Hvilken have har du

God jul

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Kurt E. Jensen

Dato : 25-12-09 12:24

"Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Kurt E. Jensen udtrykte præcist:

> Hvilken have har du
>
> God jul
>
> --
> Venligst / Regards
> Brian Vestergaard (2620)

Ok, Ok, en tyrkfejl, men alle har jo nok fattet at der skal stå havet.

KJ. Odense

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 25-12-09 17:54

"Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvilken have har du
>
> God jul
>
> --
> Venligst / Regards
> Brian Vestergaard (2620)

Hehehehehe, skønt, uskyldigt grin jeg fik dér. Tak for dét!

Glædelig Jul til alle