Til alle...
Fra : Morten Lind

Dato : 23-12-09 17:47

....i gruppen.

Jeg ønsker Jer & jeres kære en rigtig glædelig jul og et velsignet nyt
år. Jeg glæder mig til at "se" Jer alle i det næste årti

Knus fra

Morten

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 23-12-09 18:48

Morten Lind wrote:
> [...]
>
> Jeg ønsker Jer & jeres kære en rigtig glædelig jul og et velsignet nyt
> år. Jeg glæder mig til at "se" Jer alle i det næste årti

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig det, så også herfra skal der lyde en
glædelig jul og et godt og velsignet nyt år 2010.

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-12-09 19:37

> ...i gruppen.
>
> Jeg ønsker Jer & jeres kære en rigtig glædelig jul og et velsignet nyt
> år. Jeg glæder mig til at "se" Jer alle i det næste årti

du glemte den vigtiste .. vintersolhverv.

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 23-12-09 11:43

On 23 Dec., 19:36, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> du glemte den vigtiste .. vintersolhverv.
>
> /thomas

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ja du har ret. Når det punkt passeres er der håb for de
vinterdeprimerede.
God jul til dig også.

Hilsen
Jens

Fra : Hans Houmøller

Dato : 23-12-09 22:00

.... og jeg vil som nu snart 6 måneder gammel Mac-bruger tilslutte mig de
forrige indlæg og dertil sige tak for den venlig og hjælpsomme modtagels
jeg har været ude for i forummet.

Det har givet blod på tanden, så jeg ser frem til 2010 mmm.

Hans

Fra : Steen

Dato : 23-12-09 22:41

> [...]
>
> Jeg ønsker Jer & jeres kære en rigtig glædelig jul og et velsignet nyt
> år. Jeg glæder mig til at "se" Jer alle i det næste årti

Gik faktisk på jobbet i dag, og tænkte jeg ville sende en hilsen
herinde. Denne gruppe er den jeg har mest fornøjelse af - tonen er som
regel god, og man kan i ny og næ, slippe afsted med lidt OT.

Tak for en hyggelig gruppe, med hjælpsomme mennesker
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-12-09 22:42

Steen <isteen@googlemail.com> wrote:

> Gik faktisk på jobbet i dag, og tænkte jeg ville sende en hilsen
> herinde. Denne gruppe er den jeg har mest fornøjelse af - tonen er som
> regel god, og man kan i ny og næ, slippe afsted med lidt OT.

Det er kun OT hvis det ikke er skrevet på en Mac ;)

/thomas

Fra : fjern

Dato : 23-12-09 22:49

Også mit ønske til alle her i gruppen.

Med de bedste julehilsner
Kristian Stange
-- som skal spille til 3 julegudstjenester i morgen....

Fra : Steen

Dato : 24-12-09 00:45

fjern <"gantes(fjern)"@mac.com> wrote:

> -- som skal spille til 3 julegudstjenester i morgen....

Vel ikke på en Mac?
--
Steen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-12-09 04:54

Steen skrev:

> Vel ikke på en Mac?

Du vidste ikke at MIDI og Garageband er standard for de nye kirkeorgler?

Så kan organisten også lettere holde sine kaffepauser :)

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 24-12-09 03:17

Thomas von Hassel skrev:
> Det er kun OT hvis det ikke er skrevet på en Mac ;)
>

> /thomas

He he he he, jeg anvender helst min Mac mini, men nu hvor jeg er på
ferie anvender jeg kun en bærbar Windows-maskine. Mac er bedst.

Gunnar

Fra : Hans Houmøller

Dato : 25-12-09 13:14

Thomas von Hassel skrev:

> Det er kun OT hvis det ikke er skrevet på en Mac ;)
>

> /thomas

Jeg kender ET, men hvad er OT?

Hans

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-12-09 13:21

Hans Houmøller skrev:

> Jeg kender ET, men hvad er OT?

Off-topic. Usenet-jargon for at emnet er drevet nok til det vist burde
være i en anden usenetgruppe.

Det vedtog vi for mange år siden at det var nok at indlægget var SKREVET
på en Mac for at være on-topic her :)

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-12-09 00:33

> [...]
>
> Jeg ønsker Jer & jeres kære en rigtig glædelig jul og et velsignet nyt
> år. Jeg glæder mig til at "se" Jer alle i det næste årti

Tak i lige måde til dig og alle jer andre. Jeg vil tænke på jer
nytårsaften, når sidder nede i Val Thorens
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-12-09 09:15

> Tak i lige måde til dig og alle jer andre. Jeg vil tænke på jer
> nytårsaften, når sidder nede i Val Thorens

tsk tsk tsk .. franske biler og franske skisports steder ...

/thomas

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 24-12-09 10:36

> tsk tsk tsk .. franske biler og franske skisports steder ...

glem ikke cyklerne - men de er måske italienske?
--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-12-09 00:46

Martin Ammentorp <ammentorpx@yzmac.com> wrote:

> glem ikke cyklerne - men de er måske italienske?

De er faktisk danske, nemlig Schrøder fra Hellerup. Det meste af
udstyret er fra Campagnolo i Italien. Jeg tror dog, mine styrpropper er
fra Velox, som er fransk. De er virkelig nogle gamle klassikere.
Hvis I tror, jeg er Mac fanboy, så skulle i bare se, hvordan jeg
er med mit udstyr fra Campagnolo. Desværre skal jeg næste år køre på
Principia med udstyr fra Shimano. Sådan som min karriere ser ud, kan jeg
ikke vælge mine sponsorer
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-12-09 10:01

On 2009-12-23 17:47:29 +0100, mortenlind@gmail.com (Morten Lind) said:

> [...]
>
> Jeg ønsker Jer & jeres kære en rigtig glædelig jul og et velsignet nyt
> år. Jeg glæder mig til at "se" Jer alle i det næste årti

I lige måde og glædelig jul og godt nytår til alle herfra.

Det er kun et par måneder siden jeg fik Mac igen og det er herligt :)

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 24-12-09 10:34

> [...]
>
> Jeg ønsker Jer & jeres kære en rigtig glædelig jul og et velsignet nyt
> år. Jeg glæder mig til at "se" Jer alle i det næste årti

Jamen tak da Morten

Glædelig jul samt lykkebringende nytår herfra

So this is Christmas - and what have you done?

Fra : Morten Lind

Dato : 24-12-09 10:38

Martin Ammentorp <ammentorpx@yzmac.com> wrote:

> So this is Christmas - and what have you done?

Ja, Lennon levede ikke forgæves, vel?

M.

Fra : Palle

Dato : 24-12-09 15:21

On 2009-12-23 17:47:29 +0100, mortenlind@gmail.com (Morten Lind) said:

> Jeg ønsker Jer & jeres kære en rigtig glædelig jul og et velsignet nyt
> år. Jeg glæder mig til at "se" Jer alle i det næste årti

Skål herfra også!

(Luske Mac'er imens mutter laver stege)

--
Palle

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 24-12-09 23:49

Morten Lind skrev:
> [...]
>
> Jeg ønsker Jer & jeres kære en rigtig glædelig jul og et velsignet nyt
> år. Jeg glæder mig til at "se" Jer alle i det næste årti

Det er ikke så tit jeg giver mig til kende her i gruppen
men kigger jævnligt forbi for at opdatere min viden, altid
en hyglig og gemytlig stemning herinde, så jeg vil også gerne
benytte lejligheden til at sende alle jer mac brugere og familie
en rigtig dejlig jul og juleferie.

Tommy

Fra : Jan Hovard

Dato : 26-12-09 12:20

Tommy Hjorth wrote:

> [...]
> en hyglig og gemytlig stemning herinde, så jeg vil også gerne
> benytte lejligheden til at sende alle jer mac brugere og familie

Også jeg vil ønske jer alle et godt nytår. Med håb om mange spændende
ting og sager i det nye år.
Jeg selv har meget glæde at at kigge forbi.
Tak for det!

JanH