inaktiv "Opret regel ud fra meddelelse"
Fra : Per Andreasen

Dato : 23-12-09 15:24

I min gamle OE havde jeg mulighed for at oprette postregler og slette eller
flytte breve til valgte mapper ved modtagelse. Der er stadig i Windows Live
Mail en funktion, der hedder "Opret regel ud fra meddelelse", men den virker
tilsyneladende kun i nyhedsgrupper og ikke i post, hvor den er inaktiv. Det
er sikkert mig, der ikke kan finde ud af det, men er der en, der kan hjælpe
mig. Funktionen må vel stadig være der??

På forhånd tak Per Andreasen

Fra : Ildhund

Dato : 24-12-09 12:14

"Per Andreasen" <per.andreasen@gmail.com> wrote in message
> [...]
> post, hvor den er inaktiv. Det er sikkert mig, der ikke kan finde ud af
> det, men er der en, der kan hjælpe mig. Funktionen må vel stadig være

Jo, det er den. Men den fungerer kun i forbindelse med POP3-konti. Du
prøver sikkert at oprette en meddelelsesregel på baggrund af HTTP- el.
IMAP-post, fx. Hotmail el. Gmail. Hvis du vil anvende regler til at
håndtere Hotmail el. Gmail skal du oprette kontoen som POP3.

Glædelig jul!
--
Noel

Fra : Per Andreasen

Dato : 26-12-09 15:38

Mange tak for hjælpen. Problemerne er klaret.

God jul og godt nytår Per Andreasen