(OT) SNIKSNAK og det skete i de dage (MAND~
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 23-12-09 10:23

Og en tråd til at plidre i
--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld
http://dunant65.blogspot.com/

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 23-12-09 02:26

On 23 Dec., 10:23, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:
> Og en tråd til at plidre i
> --
> Dun@nt
> 1KSFau Hvidguld
> DFMC:http://www.dfmc.dk/?id=223- DMCN #745 - DMC - MCTChttp://dunant65.blogspot.com/

Jamen så bringer vi hermed et *pling* fra en skabslæser :)

Fra : Armand

Dato : 23-12-09 21:49

Jens Rasmussen skrev:

> Jamen så bringer vi hermed et *pling* fra en skabslæser :)

Tihi, *plidr -plidr*

--
Armand.

Fra : Kent Nielsen

Dato : 23-12-09 12:27

*Pling*

Kent Nielsen

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 23-12-09 12:30

Kent Nielsen skrev:
> *Pling*

Jens + Kent

Dette er snik snak tråden,
det er "og det skete i de dage (MANDTAL" tråden i skal *Plinge* i så om
igen

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 23-12-09 13:19

Ping **** Og julehilsener **********

Med venlig hilsen
John Senius-Jørgensen

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 23-12-09 14:30

pling
"John Senius-Jørgensen" <12jsj@senius12.dk_fjern_alle_tal> skrev i en
meddelelse news:4b320ab1$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : aksel_k

Dato : 23-12-09 11:04

On 23 Dec., 14:30, "Karsten Nielsen" <karsten.n...@privat.dk> wrote:
> pling
> "John Senius-Jørgensen" <12...@senius12.dk_fjern_alle_tal> skrev i en
> meddelelsenews:4b320ab1$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Pling *********** Glædelig jul og godt nytår*********

mvh
Aksel

Fra : Kim Olsen

Dato : 23-12-09 20:25

pling

Kim Olsen
www.kims.pahn.dk
BMW R26 - 1956
Lifan 250-4 - 2006

Fra : flopper

Dato : 23-12-09 21:18

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
bare for at være lidt på forkant, så har der i 2009 iflg
http://news.frostbyte.dk/newsgroup/1096 været 9611 indlæg, skrevet fra 794
unikke adresser.
De største "sludrechatoller" har ikke overraskende været: Armand, Kløve,
Gruby, Scheel og Majland, i nævnte rækkefølge. Disse 5 har tilsammen stået
for 2170 indlæg

Der er meget mere for de statisk interesserede på sitet, der iøvrigt også
klassificerer dfm som 3. mest aktive grupp gennem tiderne

Mvh og god jul og godt nytår

Flopper

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 23-12-09 21:55

On Wed, 23 Dec 2009 21:18:18 +0100, "flopper" <odalhan@hotmail.dk>
wrote:

>Der er meget mere for de statisk interesserede på sitet, der iøvrigt også
>klassificerer dfm som 3. mest aktive grupp gennem tiderne

Jeg kan så tilføje, at fra 19/12 1997 og til dato, har min news-reader
registreret 400.298 indlæg i denne gruppe.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://blog.andersen.nu/

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 23-12-09 22:48

flopper skrev:

> [...]
>
> Der er meget mere for de statisk interesserede på sitet, der iøvrigt
> også klassificerer dfm som 3. mest aktive grupp gennem tiderne

Jo jo den har jeg styr på, og jeg skal gerne bringe det sædvanlige
udførlige uddrag i januar. Unikke adresser er beklageligvis ofte ikke
dækkende for antallet af skribenter, og slet ikke "skabslæsere"

At vi er den 3. største NG, holder frem til nytår, vi så nok må se os
reduceret.

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Steen Gruby

Dato : 25-12-09 20:27

On Wed, 23 Dec 2009 22:48:11 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

Hej Kløve.

Glædelig jul

>At vi er den 3. største NG, holder frem til nytår, vi så nok må se os
>reduceret.

Nu er det jo ikke kvantiteten men kvaliteten der tæller.
Skrevet af et vrøvleho'de'

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-12-09 21:19

Steen Gruby skrev:
> [...]
>
> Hej Kløve.
>
> Glædelig jul
>
> Nu er det jo ikke kvantiteten men kvaliteten der tæller.

Det er så rigtig som det er skrevet, men vi er ved at være en temmelig
uddøende "race" os der benytter NG

Fra 40.000 indlæg for ikke så mange år siden, (2005) til under 10.000 i år.

Der er udtalt mangel på "nyt blod" der kan stille "dumme spørgsmål", som
så bliver genstand for uendelige debatter om dette og hint.

Jeg læser MagaCin artiklerne, og kan se, at der er velkendte navne i det
dertil knyttede fora, og jeg har da selv fået et brugernavn, men - ja NG
er vel bare der hvor jeg føler jeg hører til, så det bliver ikke til de
store skriblerier uden for dette fora. Dertil er der for øvrigt heller
ikke, hvad jeg kan se, den gode tone jeg syntes jeg finder her, med en
passende blanding af teknisk viden, sjov og spas og muligheden for en
god og konsktruktiv diskussion af holdninger, der ofte leder til at jeg
"justerer" mit verdensbillede . . . Og sidst men bestemt ikke mindst, at
jeg vel har mødt de fleste af de "faste" skribenter IRL - det fremmer
tror jeg bestemt en god debat.

I den anledning skal jeg allerede her annoncere min tilstedeværelse på
Klemmen også i 2010, for at blive "flået til det bare skind" for en varm
frikadelle. Jeg tager Orla med... hvis det er ok ... også med Orla

Så er man da ihvertfald ikke hverken "bælt-strækker" eller -skrækker

....men hvad fanden, så oplevede man tilgengeld at blive en anakronisme

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-09 22:01

On Fri, 25 Dec 2009 21:18:45 +0100, "J.C.Kløve" wrote:

> I den anledning skal jeg allerede her annoncere min tilstedeværelse på
> Klemmen også i 2010, for at blive "flået til det bare skind" for en varm
> frikadelle. Jeg tager Orla med... hvis det er ok ... også med Orla

Jo sgu'da, a vil mæ Jeg har endnu for mig gårdspladsen, og den
manglende videre vej. GPS eller ej, vi fandt Klemmen....

2010 skulle også gerne være året hvor at jeg "knækker" den nedadgående
kørselsstatistik. Havde det ikke været for en pludselig Harzentur i
arbejdsmedfør, så havde 2009 kørestatistikken da været helt elendig.

Det er også i 2010 at jeg blander mig i DMC-arbejdet, med håbet, og målet,
at gøre DMC, og dets arbejde for os, meget mere synligt. Efter bedste evne
selvsagt, så må vi se hvor langt det rækker

Så <rekvalme> støt op omkring DMC, de arbejder stadig for motorcyklismens
vilkår, omend til tider lidt usynligt. </rekvalme>

Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk
http://www.tfv-org.dk/general/clearout oprydning, opdateret 8-11-2009

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-12-09 23:02

Orla Pedersen skrev:

> Jo sgu'da, a vil mæ Jeg har endnu for mig gårdspladsen, og den
> manglende videre vej. GPS eller ej, vi fandt Klemmen....

Åhh det glæder mig, det var nu så hyggeligt, så tager vi så gu også fyn
rundt ved samme lejlighed (som sidst), måske vi kan være heldig at fange
Kim ved forbikørsel af Karoline

> 2010 skulle også gerne være året hvor at jeg "knækker" den nedadgående
> kørselsstatistik. Havde det ikke været for en pludselig Harzentur i
> arbejdsmedfør, så havde 2009 kørestatistikken da været helt elendig.

Jeg lider lidt samme skæbne, men oppede da en 1000 km mere på tælleren i
2009, end i 2008, så det går den rette vej - men der er langt til de
12-14000 der blev kørt for 10 år siden...
... men jeg har jo også småfolk i huset

> Det er også i 2010 at jeg blander mig i DMC-arbejdet, med håbet, og målet,
> at gøre DMC, og dets arbejde for os, meget mere synligt. Efter bedste evne
> selvsagt, så må vi se hvor langt det rækker

Må dine anstrengelser bære frugt!
Behovet er der og det er stort!

> Så <rekvalme> støt op omkring DMC, de arbejder stadig for motorcyklismens
> vilkår, omend til tider lidt usynligt. </rekvalme>

Rekvalmen kunne være flot som fast inventar i en signetur (fløjte fløjte)

appropos - måske man skulle slette "dfmc" delen af signaturen, den
kommer vel næppe op igen - desværre.

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 26-12-09 14:15

Orla Pedersen <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> writes:

> [...]
> at gøre DMC, og dets arbejde for os, meget mere synligt. Efter bedste evne
> selvsagt, så må vi se hvor langt det rækker

Ja det var lidt sjovt pludselig at kunne sætte ansigt på dig via
DMC-bladet. Det er rigtig fedt at du vil hjælpe med bl.a DMC's
gemmeside (og, ja, jeg mener der med GEMME-side).

Kai, også DiMCe-aktiv
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-09 15:20

On Sat, 26 Dec 2009 14:14:53 +0100, Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Ja det var lidt sjovt pludselig at kunne sætte ansigt på dig via
> DMC-bladet.

Og det skulle vel ikke være utænkeligt at vi også kommer til at "trykke
næve" engang i januar.

> Det er rigtig fedt at du vil hjælpe med bl.a DMC's
> gemmeside (og, ja, jeg mener der med GEMME-side).

Og det skulle dælme gerne være overstået snart...

Fra : Armand

Dato : 26-12-09 19:15

J.C.Kløve skrev:

> Det er så rigtig som det er skrevet, men vi er ved at være en temmelig
> uddøende "race" os der benytter NG

Det slog mig forleden at Google ikke længere har 'grupper' i den primære
linie for søgninger, men derimod har lagt grupper under 'andet'!

> Fra 40.000 indlæg for ikke så mange år siden, (2005) til under 10.000 i år.
>
> Der er udtalt mangel på "nyt blod" der kan stille "dumme spørgsmål", som
> så bliver genstand for uendelige debatter om dette og hint.

Eller måske hár alle emner snart været grundigt berørt :-/
Det var under alle omstændigheder mig til stor glæde at et ukendt
kvindfolk forleden sendte mig en takke-mail der refererede til et trick
jeg for 1½ år siden afgav på en anden gruppe; men udover fryden viser
hændelsen også at folk magter at surfe nyhedsgrupperne igennem for svar
på givne problemer (som for den sags skyld kan være over 10 år gamle
uden at have mistet relevans)!

> ...men hvad fanden, så oplevede man tilgengeld at blive en anakronisme

Anakronisme?
Dinosaur, snarere - Dét passer også bedre med dit valg af motorcykel

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-12-09 23:38

Armand skrev:
> J.C.Kløve skrev:
>>
> Det slog mig forleden at Google ikke længere har 'grupper' i den primære
> linie for søgninger, men derimod har lagt grupper under 'andet'!

Fandt jeg også ud af da jeg ville hente tekst til mandtals-tråden fra
sidste år

> [...]
> hændelsen også at folk magter at surfe nyhedsgrupperne igennem for svar
> på givne problemer (som for den sags skyld kan være over 10 år gamle

Ej helt ærligt intet er for stort og intet for småt til at blive vendt
en gang til, skulle vi undlade at skrive eller tale om hvad der har
været diskuteret før, blev der generelt stille i lille DK

> Anakronisme?
> Dinosaur, snarere - Dét passer også bedre med dit valg af motorcykel

Hov hov

Det er ok at klade mig en dinosauer, men min MC skal du ikke fornærme
(hvordan laver man en vred smily???)

Nå..
Jeg har skam sonderet terænnet for at finde en værdig afløser, men den
er ikke fabrikeret endnu, eneste der lige har fået øjenbrynet til at
løfte sig er GSF1250F, men jeg er sgu for tung trods alt.

En V4 eller en række 3'er kunne være rigtig fint, men Håndas BMW kopi er
da slet ikke noget for mig :-/ (og igen den er alt for dyr til en
kløvisk pengepung)

Triumferne er også alt for dyre...

RSV4 er et satans godt bud, men igen, det kan jeg sgutte spare sammen til.

Jeg er faktisk rigtig glad for min SV'er, den kan det meste af det jeg
gerne vil med en MC, og den har været batalbar, så jeg også kunne prøve
at køre hjemmefra med "0" km på hovedtælleren og ikke kun på trippen

.... og den har ikke slået en skæv skid endnu

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Armand

Dato : 26-12-09 23:43

J.C.Kløve skrev:

> Hov hov
> Det er ok at klade mig en dinosauer, men min MC skal du ikke fornærme
> (hvordan laver man en vred smily???)
> ... og den har ikke slået en skæv skid endnu

Naturligvis!
Alt andet lige ville dét være en naturhistorisk sensation

--
Armand.
(der med en snart 18 år gammel Hånda, ikke skal tale om dino'er)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-12-09 23:53

Armand skrev:

> Naturligvis!
> Alt andet lige ville dét være en naturhistorisk sensation

Var du frisk på at køre en tur med Orla og undertegnede til seeland?

Vi havde jo en forrygende tur over det storebælt i 2009.

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Armand

Dato : 27-12-09 15:21

J.C.Kløve skrev:
> Armand skrev:
>
> Var du frisk på at køre en tur med Orla og undertegnede til seeland?
>
> Vi havde jo en forrygende tur over det storebælt i 2009.

Altid frisk på ethvert tiltag der giver mig mobbe-point overfor
bæltskrækkerne!
Dog med forbehold for kalenderen pågældende dag!

--
Armand.

Fra : N/A

Dato : 26-12-09 02:34

Fra : Steen Gruby

Dato : 25-12-09 18:56

On Wed, 23 Dec 2009 21:18:18 +0100, "flopper" <odalhan@hotmail.dk>
wrote:
Hej.

>De største "sludrechatoller" har ikke overraskende været: Armand, Kløve,
>Gruby, Scheel og Majland, i nævnte rækkefølge. Disse 5 har tilsammen stået
>for 2170 indlæg

Jeg bør vist have et nytårsforsæt.
Noget med en klud i munden og iførsel af boksehandsker før jeg sætter
mig til computeren

Fra : flopper

Dato : 25-12-09 21:12

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hej.

> Jeg bør vist have et nytårsforsæt.
> Noget med en klud i munden og iførsel af boksehandsker før jeg sætter

Absolut ikke nødvendigt, det forekom mig bare så kedeligt at skrive : "de
fem med flest indlæg"

mvh
Flopper

Fra : Hekto

Dato : 25-12-09 15:58

On Dec 25, 9:18 pm, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:
> [...]
> "justerer" mit verdensbillede . . . Og sidst men bestemt ikke mindst, at
> jeg vel har mødt de fleste af de "faste" skribenter IRL - det fremmer

dk.fritid.motorcykel står vel stadig for noget af det mere seriøse
motorcykelrelaterede på nettet. Det er heller ikke uventet at der er
'konkurrence' fra andre fora med en mere opdateret brugerinterface der
er mere i tidens ånd. Det hedder udvikling eller evolution om man vil.
www.motorcykelforum.dk er klart også et af de mere seriøse af disse
'nymodens' ting. Her er det lykkedes at bevare en god stemning og en
god gang værkstedshumor hvor forstyrrende elementer holdes nede af en
kollektiv selvjustits, næsten som herinde.

Det var absolut hyggeligt den dag på klemmen, hvor der var dkfm-
sammenrend. Desværre er Klemmen også ved at være så
'kommerciealiceret' at den ikke rigtigt trækker længere. Dengang men
kunne få en kremeret øgle og en sodavand - det var tider.

Tiderne skifter - hvem læser efterhånden rigtige aviser - og vi
bevæger os jo alligevel sejt flydende som hypoid differentialeolie,
med strømmen.

--

/Hekto

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-12-09 02:34

Hekto skrev:

> [...]
> god gang værkstedshumor hvor forstyrrende elementer holdes nede af en
> kollektiv selvjustits, næsten som herinde.

Kikkede lige kort

Samme interface som mit andet foretrukne fora (SV-Portal.com) hvor jeg
efterhånden har "arbejdet mig ind" over nogle år.

Der er jo alt andet lige lidt "arbejde" der skal gøres i et nyt forum,
det er måske der tærsklen i virkeligheden ligger jeg ved det ikke

Men måske man skulle påbegynde arbejdet, for fortsætter "evolutionen"
ender man jo med at diskutere med sig selv i NG

> [...]
> 'kommerciealiceret' at den ikke rigtigt trækker længere. Dengang men
> kunne få en kremeret øgle og en sodavand - det var tider.

Så angiver du blot en "øgle-bar" et vilkårligt sted på sjælland, hvor vi
så kører hen i stedet, med lidt god vej der til, og en god udsigt

(Eneste sted jeg lige kunne foreslå var ishuset i Jægerspris, men nu
kender jeg jo heller ikke dete sjællandske så godt)

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 26-12-09 14:20

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> writes:

> [...]
>

> (Eneste sted jeg lige kunne foreslå var ishuset i Jægerspris, men nu
> kender jeg jo heller ikke dete sjællandske så godt)

Sig tid & sted, så finder vi sikkert ud af det.

Det er selvf. også is-kiosken lige på den anden side af Kronprins
Frederiks bro - det er så tæt op ishuset i Jægerspris at du må kunne
finde det, Kløve.

Der er nu rigeligt med gode is-kiosker rundt omkring - Tisvildeleje,
Brostræde i Helsingør, Lydolph's i Hellerup, osv osv.

Man skulle tro jeg var medlem af SVSK....

Kai

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-12-09 17:42

On Sat, 26 Dec 2009 14:20:24 +0100, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

Hej.

>Det er selvf. også is-kiosken lige på den anden side af Kronprins
>Frederiks bro - det er så tæt op ishuset i Jægerspris at du må kunne
>finde det, Kløve.

Jeg tror den mest centrale is- & pølsebod på Sjælland er den ved
Munkholmbroen, og desuden har den parkeringsplads nok til et større
rykind.
Jeg ved at mange benytter den som udflugtsmål, og det skulle undre mig
om ikke den har tiltrukket nogle af dem der tidligere tog til
Malerklemmen.

>Der er nu rigeligt med gode is-kiosker rundt omkring - Tisvildeleje,
>Brostræde i Helsingør, Lydolph's i Hellerup, osv osv.
>
>Man skulle tro jeg var medlem af SVSK....

Naeh, ikke helt

Du glemmer vigtige steder som Hundested Havn, og Mamma Rosa i
Dronningmølle.
Begge steder der har hjemmelavet is efter italienske opskrifter og med
indbygget garanti for forspiselse )

Fra : Armand

Dato : 26-12-09 19:03

Steen Gruby skrev:

> Du glemmer vigtige steder som Hundested Havn, og Mamma Rosa i
> Dronningmølle.

Vest-bæltskrækker eller ej, så er dét sq et af de fremmede sjællandske
hjørner for mig, hvilket i sig selv gør det til et godt oplæg

> Begge steder der har hjemmelavet is efter italienske opskrifter og med
> indbygget garanti for forspiselse )

Bøvs!
Jeg går og døjer med appetit og fordøjelse ovenpå bl.a. et
blindtarms-tyveri (men jeg ved hvem det var!) og som det ikke var nok
med al julespiseriet, så skal der absolut også tales mad hér!

--
Armand.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-12-09 19:09

Armand kom med følgende:

> [...]
> (men jeg ved hvem det var!) og som det ikke var nok med al julespiseriet, så

Zum kotzen!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Armand

Dato : 26-12-09 19:18

Hans Paulin (6310) skrev:
> Armand kom med følgende:

> Zum kotzen!

Hæ!
Men lige netop dét er ikke problemet
Det er badevægtens nye visninger forøvrigt heller ikke (lidt godt kommer
der alligevel ud af det)!

--
Armand.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-12-09 19:21

Armand har bragt dette til os:

> Hæ!

> Men lige netop dét er ikke problemet
> Det er badevægtens nye visninger forøvrigt heller ikke (lidt godt kommer der
> alligevel ud af det)!

Jeg tror jeg har fået de kgs. du har smidt!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-12-09 20:17

On Sat, 26 Dec 2009 19:02:57 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.

>Vest-bæltskrækker eller ej, så er dét sq et af de fremmede sjællandske
>hjørner for mig, hvilket i sig selv gør det til et godt oplæg

Munkholmbroen er heller ikke så tosset enda.
De små veje fra Korsør via Slagelse, Munke Bjergby, Stenlille,
Uggerløse, Tølløse til Munkholmbroen, med mulighed for at se alle de
små sjove veje

> [...]
>blindtarms-tyveri (men jeg ved hvem det var!) og som det ikke var nok
>med al julespiseriet, så skal der absolut også tales mad hér!

Sæ'fø'li' - Julen er årest kulinariske højdepunkt, så der skal fyldes
på, i en grad der forpligter til at løbe flere gange omkring juletræet
for dog at få et par gram til at "rasle" af

Fra : Armand

Dato : 26-12-09 20:31

Steen Gruby skrev:

> Sæ'fø'li' - Julen er årest kulinariske højdepunkt, så der skal fyldes
> på, i en grad der forpligter til at løbe flere gange omkring juletræet
> for dog at få et par gram til at "rasle" af

Dér er jeg jo også godt med (5kg, tag dén!)

Forøvrigt sympati-brækkede jeg mig med julefrokost-danmark forrrige
lørdag morgen - Dog narkose-forårsaget

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-12-09 20:50

On Sat, 26 Dec 2009 20:31:08 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.

>Dér er jeg jo også godt med (5kg, tag dén!)

Det ku' jeg også godt trænge til.
Havde det ikke lige været for måden du har læsset pundene af på ville
jeg være misundelig.

>Forøvrigt sympati-brækkede jeg mig med julefrokost-danmark forrrige
>lørdag morgen - Dog narkose-forårsaget

Det har jeg folk til
Jeg måtte sparke min kollega ud af taxa'en 4 gange på vejen hjem - Se
DET var en rigtig julebjørn )

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 26-12-09 19:28

Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke> writes:

> [...]
> Dronningmølle.
> Begge steder der har hjemmelavet is efter italienske opskrifter og med

Det må vi vist prøvespise i løbet af den kommende sæsong

Kai

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-12-09 08:34

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Det må vi vist prøvespise i løbet af den kommende sæsong

Næste søndag?

--
vh
Torben - ikke færdig med at spole årets km op endnu

Fra : Armand

Dato : 28-12-09 13:57

Torben Scheel skrev:

> Næste søndag?

Jeg tror at vejrprognosen ikke helt er på vores side på næste søndag, og
ligeledes er iskioskerne vel også lav-sæson lukkede :-/
Men Mamma Rosa's lyder såvel mulig som ganske tiltrækkende og Barbie
står jo med plader på, parat til at springe på nakken af nu hvor den ½'e
meter igglo på nakken af den atter er tøet, så det kunne godt være at
man skulle tage dig på ordet

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-12-09 14:36

Armand skrev:

> [...]
> står jo med plader på, parat til at springe på nakken af nu hvor den ½'e
> meter igglo på nakken af den atter er tøet, så det kunne godt være at

tjoo
Her er spejl-glst, og de lover -10 til -15 i denne uge, alene det kan få
mig til at springe over

Nåå ja så er Sv'eren på "plejehjem", for at blive vinterkælet for, så
der er ikke noget springen på nakken der

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-12-09 15:16

Armand wrote:

> [...]
> står jo med plader på, parat til at springe på nakken af nu hvor den ½'e
> meter igglo på nakken af den atter er tøet, så det kunne godt være at

Jeg har ikke langt til Dronningmølle, så jeg kan nok møde op. MZ'eren er
også befriet fra sin snedyne, og har ikke problemer med kulde - primært
grundet kickstarteren. Hvem mere?

--
vh
Torben

Fra : N/A

Dato : 28-12-09 13:12

Fra : N/A

Dato : 26-12-09 23:12

Fra : N/A

Dato : 26-12-09 23:12

Fra : N/A

Dato : 26-12-09 02:34

Fra : Hekto

Dato : 26-12-09 13:27

On Dec 26, 7:02 pm, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> [...]
> blindtarms-tyveri (men jeg ved hvem det var!) og som det ikke var nok
> med al julespiseriet, så skal der absolut også tales mad hér!

Åh Herre Gud da ... en sølle blindtarm. Kom igen når du har prøvet en
perforeret en af slagsen, med efterfølgende bughindebetændelse og
bylder i maven. Så kan jeg garantere at jueappetitten er hæmmet
alvorligt!

Munkholmbroen er ikke et dårligt bud, da der er inspirerende køreture
både fra bæltet og fra København m.m.. Der er også god plads.

Ingen har iøvrigt nævnt Højerup på Stevns. Et andet uforglemmeligt
spisested er Claudios italienske restaurant i Regstrup ... ikke så
langt fra Munkholm, iøvrigt.

--

/Hekto

Fra : Armand

Dato : 26-12-09 23:12

Hekto skrev:

> [...]
> perforeret en af slagsen, med efterfølgende bughindebetændelse og
> bylder i maven. Så kan jeg garantere at jueappetitten er hæmmet

Jeg faldt lige for at klynke lidt, men ville ikke ulejlige med hele
svada'en hvorfor ovenstående "bl.a." indeholder en god del andet,
bortset fra at man nåede at nuppe sagerne mens det var et specifikt emne.
Status er at jeg blev indlagt med forstoppelse/-lign. symptomer og to
uger efter blev udskrevet omtrent status quo, dog under stadig bedring.
Men dét er jo en ringe trøst her i julens spisehelvede

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 28-12-09 04:26

- man kan jo så sidde her og tænke lidt over forskellene på en
naturhistorisk sesation - og en biologisk sensation!

--
/Hekto

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-12-09 13:12

Hekto wrote:
> - man kan jo så sidde her og tænke lidt over forskellene på en
> naturhistorisk sesation - og en biologisk sensation!

Jeg er ikke sikker på at jeg kan følge dig. Men kig ud af vinduet -
pragtfuldt kørevejr i dag, og kun svag trafik. Godt man ikke er i
madkassen

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 28-12-09 13:59

Torben Scheel skrev:

> Jeg er ikke sikker på at jeg kan følge dig. Men kig ud af vinduet -
> pragtfuldt kørevejr i dag, og kun svag trafik. Godt man ikke er i
> madkassen

Temmeligt hårdt klippet ned, men mon ikke at det var min kommentar om
dino-prutten at hekto reagerer på :-/

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 30-12-09 16:53

On Dec 28, 7:58 am, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> Temmeligt hårdt klippet ned, men mon ikke at det var min kommentar om
> dino-prutten at hekto reagerer på :-/
>
> --
> Armand.

Naturhistorisk er vel noget 'der har været'. En biologisk sensation er
vel noget - måske - mutteret der går rundt ibalndt os.

--

/Hekto

Fra : Dak

Dato : 23-12-09 21:54

Plidre

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 23-12-09 22:51

J.C.Kløve skrev:
> Og en tråd til at plidre i

HA så meget for Kløves opfindsomhed.

For NETOP at sikre at der ikke blev plidret i tælletråden oprettede jeg
selv denne "OT tråd", og dævlme om ikke jeg nu bliver nød til at
krydstjekke mellem tælletråden og denne, de der *plinges* og *plokkes*
lystigt her også

Det havde jeg skutte set komme...

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : BoA

Dato : 23-12-09 23:06

J.C.Kløve skrev:

> [...]
> selv denne "OT tråd", og dævlme om ikke jeg nu bliver nød til at
> krydstjekke mellem tælletråden og denne, de der *plinges* og *plokkes*

Det synes mig da ellers temmeligt
forudsigeligt i denne gruppe ! HE-He
--
Glædelig solhverv og ønsker om fred og
godår til alle

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 24-12-09 01:35

"BoA" <boaboaFJERNES@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Glædelig solhverv og ønsker om fred og godår til alle

Tjah - Murphy lever endnu

--
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller

Fra : Peter Z

Dato : 24-12-09 11:55

Kom det virkeligt bag på dig

Go jul
- og god arbejdslyst

Peter Z
www.vfr.dk -.
RC 46 & NC 30

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-12-09 12:01

Peter Z skrev:
> Kom det virkeligt bag på dig
>
> Go jul
> - og god arbejdslyst

næ egentlig ikke

Men I et anfald af "dyb indsigt" tænkte jeg;
"nu laver du sgu OT tråden selv, fan'me"

Der var så alt for kort fra tanke til handling, for havde jeg tænkt det
igennem kendet ejg jo godt resultatet

PS
Hvor var du de der var personalefest?
Den var rigtig fin

uge 28 2010

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Peter Z

Dato : 24-12-09 12:24

> [...]
> "nu laver du sgu OT tråden selv, fan'me"
>
> Der var så alt for kort fra tanke til handling, for havde jeg tænkt det

det hang ikke rigtigt sammen med alt det andet :-/

> uge 28 2010
Noteret - det vil være noget jeg satser på igen
søndag til fredag ?

hils konen & ungerne

Peter Z
www.vfr.dk -.
RC 46 & NC 30

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-12-09 13:50

Peter Z skrev:
> [...]
>
> det hang ikke rigtigt sammen med alt det andet :-/

> Noteret - det vil være noget jeg satser på igen

jup

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : GSX 750

Dato : 24-12-09 09:26

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Ydden splinge ling ding ding booob
Jarl
-
Xtotagger
Nu GSX 750 es

Fra : Thomas Petersen

Dato : 24-12-09 01:55

On 23 Dec., 10:23, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:
> [...]

Pling
God jul
Thomas

Fra : Ann-Rikka og Jon Søg~

Dato : 24-12-09 10:43

*pling*

Fra : Gammel Nok

Dato : 24-12-09 14:00

pling

Søren Bøgh Olsen

www.sorenstotalservice.dk

Fra : Freddy

Dato : 26-12-09 11:29

Og pling
On and off skabskiggeri er lidt frustrende. Men det er det tiden tillader.

FROC
Honda MTX 125 R
Honda VFR 750 R
Og så en samling ældre biler

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-09 11:37

Også en vinter mcist her
--
Dennis
Suzuki SV 650s 99

Fra : Allan Poulsen

Dato : 27-12-09 11:40

*pling*

mvh
Allan

Fra : Armand

Dato : 27-12-09 15:33

Til Richard Pade
Der i optællingstråden lagde op til snik-snak med:
"Gaab, endn en gang helt overflødigt; medlemstallet står jo her:
http://groups.google.dk/groups/dir?lnk=nhpsfg&hl=da&q=dk.fritid.motorcykel&qt_s=S%C3%B8g+efter+en+gruppe".

516 lyder meget højt i forhold til tidligere års mandtal :-/
En del af formålet med mandtallet er også at lokke skabslæserne lidt
frem i lyset, og dém tvivler jeg på at selv Google kan registrere :-/

--
Armand.

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 30-12-09 10:53

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote in

> Og en tråd til at plidre i

Pling

Fra : Lars

Dato : 30-12-09 16:53

"pling" herfra

LarsØ
BMW R80RT

Fra : flopper

Dato : 12-01-10 17:30

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i meddelelsen
> *KLONK*

Gearskiftet på en bmw ?

Flopper

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-01-10 06:36

flopper wrote:

> "Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Gearskiftet på en bmw ?
>
> Flopper

Frigear til 1. på en FJ, det kan jeg da høre.

--
vh
Torben