og det skete i de dage (MANDTAL)
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 23-12-09 10:23

Således indledes jule evangeliet, og således har vi indledt den mandtals
tråd der har været tradition for gennem mange år, og således også i år.
Tilmed er den flyttet "hjem til den 23. hvor den vel retteligt hører hjemme.

Således stod der skrevet:

Det viste sig ved første mandtal for år siden, at der vitterligt
eksisterede en folkeskare af anonyme læsere, som derved erfarede at de
ikke var enkeltstående "skabslæsere" men i høj grad en solid base for
skribenternes skrible-iver. Det skal understreges at ingen skal
regne sig for undseelig eller anonym til lige at give et *pling* med i
"folketællingen"!!

Egentlig er tidspunktet ikke særligt praktisk, derved at en større del
af gruppens læsere såvel som skribenter af erfaring er væk fra skærmen i
julen, men af samme grund vil vi lade tråden stå til hen imod slutningen
af januar førend endeligt mandtal vil blive gjort op.

Af praktisk hensyn bedes al anden snik-snak ledes over i den alternative
tråd (subj. tilsat: "- OT: snik-snak", således at det vil forblive
enkelt at tælle indlæg som værende "gruppenter".

"Evangalisten" forbeholder sig faktisk ret til at mobbe den/de første
der falder udenfor på det groveste, så pas bare på

Også til de der læser med via diverse web interfaces, skal der lyde en
opfordring til at bidrage med et *ping*, så billedet af hvor
"omfattende" DFMC er bliver retvisende. Det er med en vis bæven den
sættes i gang i år :-\

Hvad venter I på?

Gi' et *pling*!

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Simon

Dato : 23-12-09 10:28

*vroooom!*

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07

Fra : Futte & Co.

Dato : 23-12-09 10:31

*pling*

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Jebir

Dato : 23-12-09 10:39

*pling*

Fra : Peter Z

Dato : 23-12-09 10:41

*pling*

Fra : Niels

Dato : 23-12-09 10:41

Mere "pling"

Fra : Veset

Dato : 23-12-09 10:42

*pling*
--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-12-09 10:43

*Ring-ding-pling*

--
vh
Torben

Fra : Ole Hansen

Dato : 23-12-09 10:44

*pling*

Fra : Western

Dato : 23-12-09 10:54

*pling*

--

Leif Westen

Fra : Jan Vennike

Dato : 23-12-09 11:04

*Pling*

--
Jan

Yamaha TR1

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-09 11:09

On Wed, 23 Dec 2009 10:22:37 +0100, "J.C.Kløve" wrote:

> Gi' et *pling*!

pling

Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk
http://www.tfv-org.dk/general/clearout oprydning, opdateret 8-11-2009

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 23-12-09 11:18

J.C.Kløve skrev:

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

*pling*

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : fjern

Dato : 23-12-09 11:26

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

*spoink*

/Mads

Fra : C. Caspersen

Dato : 23-12-09 11:38

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen
> Gi' et *pling*!

pling

Fra : Flemming Disc

Dato : 23-12-09 11:40

*pling*!

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Stup

Dato : 23-12-09 03:41

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!
>
> --
> Dun@nt
> 1KSFau Hvidguld
> DFMC:http://www.dfmc.dk/?id=223- DMCN #745 - DMC - MCTChttp://dunant65.blogspot.com/

Som når man taber en låsering ned i krumtaphuset i den netop igen
efter to timers besvær indsatte motorblok i stellet:

*pling*

Mvh

Stup
XS1100S

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-09 11:42

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

*Pling*

Fra : Kai K. Agerschou

Dato : 23-12-09 11:56

*Pling*

Fra : Jan A Jensen

Dato : 23-12-09 11:57

*pling*

Jan A Jensen

Fra : Thorbjørn

Dato : 23-12-09 12:17

*pling*

Fra : Kent Nielsen

Dato : 23-12-09 12:49

*Plingeling*

Kent Nielsen

Fra : p.jarnbak

Dato : 23-12-09 13:06

Pling.

Fra : ksh@sletpostzone.dk

Dato : 23-12-09 13:14

Pling!

Hvor er det sjovt med en helårsmaskine

Mvh Kim

Suzuki Freewind
Suzuki dl 650 vstrom
Yamaha xt 550 (helårs)

Fra : Per Kaaber

Dato : 23-12-09 13:17

"J.C.Kløve" tastede følgende:

> Gi' et *pling*!

Plingggg....

--
Venlig hilsen

Per
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=1607
Yamaha FZR 1000
Honda 900 Bol'dor
Suzuki GS 550/610

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 23-12-09 13:22

Go' hjul

Fra : Michael Brock

Dato : 23-12-09 13:22

Pling

Fra : Ib

Dato : 23-12-09 13:40

*pling*

--
Ib

Fra : CBR-DK

Dato : 23-12-09 13:47

*plingeling*

?

Jule- og Nytårs hilsner fra

Kim/Tårnby MC 78

CBR1100XX med sprøjt

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 23-12-09 13:58

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> writes:

> Gi' et *pling*!

Dyyyyyyyt for helvede!

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 23-12-09 14:24

pling

Fra : Søren Ottosen

Dato : 23-12-09 14:39

*pling*

Søren Ottosen

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 23-12-09 14:51

On Wed, 23 Dec 2009 10:22:37 +0100, J.C.Kløve wrote:

> Gi' et *pling*!

Så skidt da - *pling*

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Lars

Dato : 23-12-09 15:01

Plong

Fra : FTB

Dato : 04-01-10 15:19

Pling

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-10 20:16

Pling

Fra : Jens Hansen

Dato : 23-12-09 15:35

J.C.Kløve skrev:

> Gi' et *pling*!

*pling*

Med (H)julehilsen
Jens
Yamaha TR1

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-09 16:13

*pling*

Fra : Allan Nielsen

Dato : 23-12-09 16:16

> Gi' et *pling*!
>
> --
> Dun@nt

Pling

Allan Bager Nielsen
PMC

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-12-09 16:20

*Pling*

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 23-12-09 16:45

pling

Fra : TWL

Dato : 23-12-09 16:57

*pling*

Fra : Bent Fer

Dato : 23-12-09 17:21

pling

Fra : Anders

Dato : 23-12-09 09:27

Pong.

/Anders/

Fra : Xenon

Dato : 23-12-09 17:29

Pling

Claus

Fra : Ped

Dato : 23-12-09 17:29

*Pling*

Og rigtig Glædelig Jul og Godt Nytår

Jens L. Pedersen
'97 Kawasaki GPZ 1100 ABS

Fra : Knud Dam

Dato : 23-12-09 18:21

*Pling*

; - )

KD - - FZ1-S + GS500

Fra : Villy Olsen

Dato : 23-12-09 18:44

"Plingg"

Fra : frølårsraketten

Dato : 23-12-09 18:45

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev:
> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

*pling*

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : Allig8or

Dato : 23-12-09 19:09

"pling"

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 23-12-09 19:22

J.C.Kløve skrev:

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

Pling
Mvh
Benjamin R. Giversen
--
Nu med hjemmeside: www.brgiversen.dk
Ja tak til frivillig organdonation.

Fra : Cykellapper

Dato : 23-12-09 19:35

*pling*

Fra : dufur

Dato : 23-12-09 19:47

pong

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-09 20:06

*Pling*

Julehilsen
fra
Jack

Honda CB 550 K3

Fra : Brian Sørup

Dato : 23-12-09 20:56

PLING !
--
Brian Sørup
Ex 1991 Honda VFR 750F

Fra : piwo@browar.pl

Dato : 23-12-09 21:00

*pling*

Fra : flopper

Dato : 23-12-09 21:01

> Gi' et *pling*!

Javel!!!!
Pling

mvh
Flopper

Fra : Karsten

Dato : 23-12-09 21:16

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk>skrev:

>Gi' et *pling*!

pling!

Fra : Loengard

Dato : 23-12-09 13:29

On 23 Dec., 21:16, Karsten <n...@spam.invalid> wrote:

> pling!

Pling!

Fra : Armand

Dato : 23-12-09 21:48

*PLING* !

(sikke det går - Jeg troede ellers at gruppen var gået helt vintertræt
)

--
Armand.
(5 kg lettere - Det kan sq ikke være den blindtar alene! )

Fra : Per

Dato : 23-12-09 21:43

Ring ding ding ....

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-09 21:43

Pling herfra
god jul
Claus Petersen

Fra : HKL

Dato : 23-12-09 21:49

> Gi' et *pling*!
>
> --
> Dun@nt
> 1KSFau Hvidguld
> DFMC: http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN #745 - DMC - MCTC
> http://dunant65.blogspot.com/

*pling*

/HKL, ZX10R - TS185ER

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 23-12-09 21:51

On Wed, 23 Dec 2009 10:22:37 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

*pling*

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://blog.andersen.nu/

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 23-12-09 22:09

J.C.Kløve skrev den 23 dec 2009 i

PING!

--
Mvh - Arne Lorenzen
R 1200 GS med vinterdækning, pffff

Fra : TDC

Dato : 23-12-09 22:21

Pingeling

--
Ib Jensen,
Sabro

Fra : Per V. Misser

Dato : 23-12-09 22:28

*Pling*

Per V. Misser
CX500

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-09 22:31

*PLING*

/Bent

Fra : BoA

Dato : 23-12-09 22:42

J.C.Kløve skrev:

> Gi' et *pling*!

PLING !

BoA

Fra : Bo

Dato : 23-12-09 22:48

*pling* fra Bryggen

/Bo
CBF600SA

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 23-12-09 22:47

PLING

Jan Selchau-Hansen

Fra : Tommy Jakobsen

Dato : 23-12-09 23:16

*pling*

Tommy Jakobsen
SV650 Hedensted

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 23-12-09 23:28

""J.C.Kløve"" skrev > Gi' et *pling*!

Snik-snak

*PLING*

--
/Jens S., Esbjerg
SYM Jet 100, GS 500 F

Fra : Jan

Dato : 23-12-09 23:50

*Pling*

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 24-12-09 00:02

Pling

Fra : Grunnet

Dato : 24-12-09 00:06

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen

> Gi' et *pling*!

pling

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 24-12-09 00:31

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> writes:

> Hvad venter I på?

Glædelig pul og godt tub'år.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Jan M.

Dato : 24-12-09 01:03

*Pling*

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 24-12-09 01:36

* pling *

--
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller

Fra : Knud Erik Mortensen

Dato : 24-12-09 07:57

*Pling*

Kemix

Fra : Fred Thiesen

Dato : 24-12-09 09:04

*pling* fra Norge

Fra : Klaus Hemme

Dato : 24-12-09 01:29

>   >>Amen<<

Kære julemand, jeg ønsker mig...., nå nej, det er nok ikke her......
<pling>

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-09 09:46

Pling
Og dejlig jul til alle.
Hygge PD CBR1100t+CBR1000RR (baneged)

Fra : PMH

Dato : 24-12-09 09:54

Gi gaaaaaaaaaaaaaaas..

Glædelig jul

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 24-12-09 09:57

> Gi' et *pling*!

Pling og god jul til alle,

--
Arne Rohr Pedersen

Fra : driis

Dato : 24-12-09 02:49

On 23 Dec., 10:22, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:
> [...]
> opfordring til at bidrage med et *ping*, så billedet af hvor
> "omfattende" DFMC er bliver retvisende. Det er med en vis bæven den

Plong !

Fra : Dadyw

Dato : 24-12-09 11:05

*PLING*

Fra : J W Nielsen

Dato : 24-12-09 11:44

Pling

God jul
Jørgen
BMW K1200GT / 2003

Fra : KWR

Dato : 24-12-09 12:02

> [...]
> opfordring til at bidrage med et *ping*, så billedet af hvor
> "omfattende" DFMC er bliver retvisende. Det er med en vis bæven den sættes

Tjah.--pling, eller er det den forkerte måde?
God jul til alle

KWR

Fra : Finn

Dato : 24-12-09 12:28

*pling*

Finn VFR800

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 24-12-09 12:28

"Pling!" og go' mc-hjul til alle !

Carsten Eilersen

> [...]
> tråd der har været tradition for gennem mange år, og således også i år.
> Tilmed er den flyttet "hjem til den 23. hvor den vel retteligt hører

SNIP

Fra : Peter Winther

Dato : 24-12-09 12:52

*Pling*

Fra : Gammel Nok

Dato : 24-12-09 14:02

pling

Søren Bøgh Olsen

Fra : Martin Guld Thomsen

Dato : 24-12-09 14:03

*Pling*

Mvh.
Martin Guld Thomsen

Fra : Erling Christensen

Dato : 24-12-09 21:54

pling
Mvh

Erling Christensen
Honda CBR600 F2 '93
http://www.min-mc.dk

Fra : Hekto

Dato : 24-12-09 14:15

On Dec 23, 10:22 am, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

*P L I N G !*

Fra : Benny Nissen

Dato : 24-12-09 23:37

*pling*

Fra : Ivan Nielsen

Dato : 24-12-09 23:56

*PLING*

--
Ivan Bartholin Nielsen
Yamaha FZ6s2 - den er go'

Fra : Anders Houmark

Dato : 25-12-09 00:45

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse
halløjsa

Fra : Peter Larsen

Dato : 25-12-09 01:57

*pling*!

Fra : KentBM

Dato : 25-12-09 03:02

*pling*

--

Kent

Fra : Henning Nielsen

Dato : 25-12-09 09:06

..*pling*

Fra : Jørgen M. Jørgensen

Dato : 25-12-09 09:25

PLING

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 25-12-09 14:05

On Wed, 23 Dec 2009 10:22:37 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

>Hvad venter I på?
>
>Gi' et *pling*!

Pling
--
Morten F. Søndergaard
RD 350 '84

Fra : Gasse

Dato : 25-12-09 16:26

*pling*

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4716 (20091225) __________

http://www.eset.com

Fra : Steen Gruby

Dato : 25-12-09 18:50

On Wed, 23 Dec 2009 10:22:37 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

*pling*

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Heise

Dato : 25-12-09 19:48

*pling*

Heise

Fra : Jesper G

Dato : 25-12-09 21:02

*pling*!

Jesper G, ZZR600

Fra : CL

Dato : 25-12-09 21:40

Fra : Kristian Bødker

Dato : 25-12-09 23:10

J.C.Kløve skrev:

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

_pling!_

Skulle lige have julemaden overstået!

har ikke skrevet selv - men cyklen er heller ikke kommet ud at køre
endnu (blev købt lige op til vinterpausen og kørt direkte ind i stuen)

--
Kristian Bødker

Fra : GSX 750

Dato : 25-12-09 23:43

> [...]
> opfordring til at bidrage med et *ping*, så billedet af hvor
> "omfattende" DFMC er bliver retvisende. Det er med en vis bæven den sættes

Pling.
Jarl

Fra : norsker

Dato : 26-12-09 02:19

pling

Fra : Freddy

Dato : 26-12-09 11:42

Og pling
(for søren da osse)

Fra : Bo Nielsen

Dato : 26-12-09 09:55

*pling*

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 26-12-09 12:53

Ping

--
Jens Jacob Bager Jensen
Suzuki SV 1000 N '05, Suzuki DR 650 Dakar '90

Fra : Bent_Albertslund

Dato : 26-12-09 05:17

> [...]
> opfordring til at bidrage med et *ping*, så billedet af hvor
> "omfattende" DFMC er bliver retvisende. Det er med en vis bæven den

GSF1200S

Fra : Søren Larsen

Dato : 26-12-09 15:40

*pling*

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-09 16:27

*pling*

Ove

Fra : JensW

Dato : 26-12-09 12:22

> [...]
> opfordring til at bidrage med et *ping*, så billedet af hvor
> "omfattende" DFMC er bliver retvisende. Det er med en vis bæven den

JensW - BMW R 1200 RT

Fra : Sir1

Dato : 26-12-09 17:11

> [...]
> opfordring til at bidrage med et *ping*, så billedet af hvor
> "omfattende" DFMC er bliver retvisende. Det er med en vis bæven den

Morini

Fra : Steen E.

Dato : 27-12-09 10:37

*Plingepling*

--
Steen E. Yamaha Fazer 1000

Fra : Knudsen

Dato : 27-12-09 03:03

*pling*

Fra : Richard

Dato : 27-12-09 05:42

> [...]
> skribenternes skrible-iver. Det skal understreges at ingen skal
> regne sig for undseelig eller anonym til lige at give et *pling* med i

Gaab, endn en gang helt overflødigt; medlemstallet står jo her:
http://groups.google.dk/groups/dir?lnk=nhpsfg&hl=da&q=dk.fritid.motorcykel&qt_s=S%C3%B8g+efter+en+gruppe

Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 28-12-09 01:40

J.C.Kløve skrev:

*KABLOINK* - den lyd min Husky gav da den gik helt i stykker..

Thore

Fra : H&M

Dato : 28-12-09 10:55

Ping !!

Fra : Peter Christiansen

Dato : 28-12-09 13:04

*pling*!

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-09 20:20

Også en vinter mcist her
--
Dennis
Suzuki SV 650s 99

Fra : ib tinning

Dato : 28-12-09 21:36

og en der kører hele året har

Ib
Transalp 600v

Fra : Luffe

Dato : 28-12-09 14:18

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-12-09 02:39

*ping*

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 29-12-09 11:12

"J.C.Kløve" wrote:
> [...]
> mandtals tråd der har været tradition for gennem mange år, og således
> også i år. Tilmed er den flyttet "hjem til den 23. hvor den vel

Ups, denne gang i det rigtige forum

Moin

/Jesper

Fra : svum

Dato : 29-12-09 16:32

Pling

Kim

Fra : Anders Majland

Dato : 29-12-09 21:28

*pling*!

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : draugluin

Dato : 29-12-09 22:00

Den Wed, 23 Dec 2009 10:22:37 +0100 skrev J.C.Kløve:

> [...]
> tråd der har været tradition for gennem mange år, og således også i år.
> Tilmed er den flyttet "hjem til den 23. hvor den vel retteligt hører

<snip>

> Gi' et *pling*!

*plonk*

Fra : Steen Lindved Nielse~

Dato : 30-12-09 10:59

"J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote in

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

Pling

Fra : Lars

Dato : 30-12-09 17:00

pling

Fra : Rune Madsen

Dato : 31-12-09 04:17

*pling*

- Rune

Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 02-01-10 22:50

Også mig "PLIING"

Charlotte

Fra : KimT

Dato : 03-01-10 01:01

*pling*

Fra : jens s

Dato : 03-01-10 13:53

*pling*

Jens S
Esbjerg V
VFR 800A - 2006
MZ 125 ETZ - 1994

Fra : Jim Andersen

Dato : 04-01-10 09:36

*pling*!

Fra : Per Boye

Dato : 04-01-10 10:15

*pling*

Fra : kc

Dato : 04-01-10 13:45

*PLING*

Fra : VMX

Dato : 05-01-10 22:42

*PLING*

Fra : Jan Bachman

Dato : 06-01-10 20:01

On Wed, 23 Dec 2009 10:22:37 +0100, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

>Hvad venter I på?
>
>Gi' et *pling*!

Et *pling* er givet for, at der kun er 54 dage endnu.

/Jan

Fra : ulrich

Dato : 08-01-10 12:05

'Plingeling' fra Djursland!

Palle - alias 'dieselmanden'

Matchless G3
Ditto G11
Triumph Bonneville
BMW R60/6

Fra : Per Jensen

Dato : 08-01-10 15:55

*pling*

Fra : Jansen

Dato : 10-01-10 03:06

*pling*!

Fra : Thomas Makro

Dato : 11-01-10 03:25

On Dec 23 2009, 10:22 am, "J.C.Kløve" <j...@aats.dk> wrote:
> [...]
> Tilmed er den flyttet "hjem til den 23. hvor den vel retteligt hører hjemme.

Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Fra : Jørgen Gerdorf

Dato : 11-01-10 18:47

> Hvad venter I på?
>
> Gi' et *pling*!

PLING !! og godt nytår.

Mvh
Jørgen Gerdorf

Fra : Ole Mogensen

Dato : 11-01-10 21:14

*pling*

Ole M

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 12-01-10 11:27

*KLONK*

Fra : Bo Christensen

Dato : 17-01-10 15:04

*pling*

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-10 14:51

*pling*

Bedre sent and aldrig
--
Mvh Peter HH
DMCN#2-VFR800Fi

Fra : kim.svensson@tdcadsl~

Dato : 24-01-10 22:59

Ding dong

Kim Svensson

BMW R100RS
MZ ETZ 301 - Velorex 652
MZ ETS 250
MZ ES 250/2
MZ ES 150/1
MZ TS 150

Fra : kenn

Dato : 24-01-10 16:42

Ja Ja jeg skal nok gøre det.*** Pling***

Mvh.
Kenn
51 j

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-02-10 23:59

Fra : Martin Sørensen

Dato : 06-02-10 13:04

> Gi' et *pling*!

Kan man stadig nå at være med på et *pling*?