Hvor er min mus???
Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 03-08-01 07:43

Hmmm, jeg sad igår og brugte min computer, da min mus stille og roligt
begyndte at opføre sig mærkeligt. Pludselig var den væk! Jeg genstartede
men stadig væk. Den er ikke engang opført i kontrolpanelet mere under
mus... Hvor er den henne?????

Med venlig hilsen

Betina Kock Jørgensen
LO-Skolen, Helsingør
49-280974

Fra : Christian Catu

Dato : 03-08-01 11:59

"Betina Jørgensen /LO-Skolen" <bettina_kock_joergensen@net.dialog.dk> skrev
i en meddelelse
> [...]
> begyndte at opføre sig mærkeligt. Pludselig var den væk! Jeg genstartede
> men stadig væk. Den er ikke engang opført i kontrolpanelet mere under

Den er taget til Ibiza, for at konkurrere om titlen som Mus Ibiza 2001

Fra : Mercenary

Dato : 03-08-01 12:13

Betina Jørgensen /LO-Skolen <bettina_kock_joergensen@net.dialog.dk> skrev i
en
nyhedsmeddelelse:fc.0073fb6b035c56380073fb6b035c5638.35c568f@net.dialog.dk..
..
> [...]
> begyndte at opføre sig mærkeligt. Pludselig var den væk! Jeg genstartede
> men stadig væk. Den er ikke engang opført i kontrolpanelet mere under

Prøv at sætte en anden mus til og se om der sker noget.

/Merc.

Fra : JSM

Dato : 03-08-01 12:20

> [...]
> begyndte at opføre sig mærkeligt. Pludselig var den væk! Jeg genstartede
> men stadig væk. Den er ikke engang opført i kontrolpanelet mere under

Prøv at kigge her : http://www.101jokes.dk/pages/flugt.html

mvh
Jesper

Fra : Stefan Greulich

Dato : 03-08-01 15:53

ROFLMAO!!!
JSM <sevelsted@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b6a8978$0$31249$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Peter Fibæk

Dato : 04-08-01 10:46

hehe.. rart at se at andre folk har humor.... men selv kan jeg godt li at
give en hjælpende hånd...

Prøv at tage musen ud af computeren og tænde den... lade windows starte helt
op... og så luk windows igen... sæt musen i igen og tænd igen...

Er Musen en USB mus, PS/2 eller Seriel?

USB= Fladt ca 2 CM bredt stik
PS/2= Rundt stik, ca 1 CM i diameter
Seriel= 9-pol hunstik (9 huller i stikket)

Hvis det er USB, kan der være mange ting galt.. Selv har jeg en USB mus og
den ville ikke virke i USB porten, men fik et stik med, som konverterer USB
til PS/2 stik.. disse kan købes hos næsten enhver EDB forhandler. og kan
anbefales, da Windows ikke altid kan finde driver til dem selv.

er det PS/2... ehm.. ja så kan der også være mange ting galt...

er det Seriel, kan der også være mange ting galt.. *G*

i alle tilfælde, kan det være porten det er galt med..

men som en af de andre jokere foreslog.... prøv at skifte musen ud med en
anden, hvis det øverste forslag ikke virker...

--
~~==-- Peter Fibæk
Email: pefi@net.dialog.dk

'Eternal Life or your Money back'