USB-hdd i HUB
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-09 09:50

Findes en USB 2.5" hdd med power-management
som kan sidde permanent i en USB-HUB (med strømforsyning)
og som kan slukkes via software ?

Har set en løs boks fra Transcend som kunne
men den er ikke på markedet længere.

Fra : Morten

Dato : 05-01-10 15:30

> Findes en USB 2.5" hdd med power-management
> som kan sidde permanent i en USB-HUB (med strømforsyning)
> og som kan slukkes via software ?
>
> Har set en løs boks fra Transcend som kunne
> men den er ikke på markedet længere.

Mener at den (pæn) del af fabrikanteres egne vil kunne klare det. Har f.eks.
en Maxtor (som jo er en Seagate), men mener også WD's kan uden jeg dog er
sikker, for dem har jeg af uransagelige årsager ingen nyere af i den
størrelse. Men har nogle Fujitsu siemens storage birds med WD harddiske i,
der også kan, men det er 3,5".

Hvis ikke de får et power down er det dog muligt du skal vente ~5 minutter
før diskens egen firmware finder ud af der ikke er aktivitet på disken og
selv sætter den på stand by.

Mvh
Morten