MS Windows
briani 27239
Windows Fax og Scanning WIN7
Fra : buggi

Dato : 22-12-09 06:59

Jeg har mistet Windows Fax og Scanning ,den ligger ikke inde under
alle programmer mere.Er der en der har et bud på hvor den kan have
puttet sig?Jeg havde samtidig et program hvor jeg kunne skrive besked
på en gul lap og sætte op på skrivebordet som en husker.Dette program
har også gemt sig.

Fra : emjeppesen

Dato : 22-12-09 16:14

buggi skrev:

> [...]
>puttet sig?Jeg havde samtidig et program hvor jeg kunne skrive besked
>på en gul lap og sætte op på skrivebordet som en husker.Dette program

Søg på
WFS.exe
og
StikyNot.exe

Hilsen emj

Fra : Bjarne Chr

Dato : 22-12-09 18:48

"buggi" <s.e.buchreitz@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> puttet sig?Jeg havde samtidig et program hvor jeg kunne skrive besked
> på en gul lap og sætte op på skrivebordet som en husker.Dette program
---------------------
Højreklik på start / egenskaber / Menuen start / tilpas
Sæt flueben i enheder og printere.
Sticky notes ligger i tilbehør
mvh / Bc

Fra : buggi