MS Windows
briani 27239
Hjælp -4 F til SH
Fra : Svend Erik Svennings~

Dato : 22-12-09 10:02

Er der mon nogen der kan hjælpe vil jeg på forhånd takke for det. Problemet
er at jeg har været ved at rydde op på harddisken - og ved efterfølgende
opstart af maskinen starter den windows op som sædvanlig i 4 farver - men
inden opstarten er færdig skifter den til sort/hvid - det gælder også når
jeg starter de forskellige programmer. Jeg bruger Windows XP Professionel.
De små ikoner på skrivebordet er godt nok i farver. Kan jeg mon have fået
slettet noget i windows eller mon det er skærmen der er ved at stå af. Det
er en ældre Eizo skærm.
M.v.h. Sv.Erik

Fra : Ole C

Dato : 22-12-09 10:11

Svend Erik Svenningsen skrev blandt andet:

> [...]
> skrivebordet er godt nok i farver. Kan jeg mon have fået slettet
> noget i windows eller mon det er skærmen der er ved at stå af. Det er

Det lyder umiddelbart mest som om din oprydning har været lidt for effektiv

Nu skriver du jo ikke hvordan den er foretaget - med et oprydningsprogram a
la CCleaner eller med håndkraft.
Hvis ikke du har mod på en ny installation, ville jeg foreslå en
"reparations-installation" af systemet, som vist her:
http://www.helgec.dk/xp-repair.html

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen M. Jørgensen

Dato : 22-12-09 10:37

Ole C formulerede spørgsmålet:

> [...]
> Hvis ikke du har mod på en ny installation, ville jeg foreslå en
> "reparations-installation" af systemet, som vist her:

Eller indlæse friske drivere til dit grafikkort.
Jørgen