Hastighedsbegrænsninger
Fra : Ove

Dato : 03-08-01 07:32

Jeg synes at det er i orden med hastighedsbegrænsninger, vel at mærke
hvis de er relevante, hvad de jo da heldigvis for det meste er. Men der
er også nogle steder hvor man eksempelvis godt kunne have to
begrænsninger, nemlig en i myldretiden og en senere på dagen, måske om
natten, hvor der ikke er meget trafik. Det kunne dreje sig om færdsel i
nærheden af skoler og lignende. Lad os få en debat om emnet.
Ove Kristiansen

http://www.kandu.dk/

Fra : Eddi Delfin

Dato : 03-08-01 13:48

Undskyld men hvad har det hér med billedkunst at gøre????

Fra : Ove

Dato : 03-08-01 14:53

"Ove" skrev d. 03-08-01 07:32 dette indlæg :
>"Hastighedsbegrænsninger var malplaceret. Undskyld denne fejl.
Ove

http://www.kandu.dk/