MS Windows
briani 27239
Genveje forsvinder ofte fra skrivebordet ?~
Fra : Ukendt

Dato : 21-12-09 23:35

Jeg kører Windows 7 og oplever ofte, at mine genvej forsvinder fra
skrivebordet.

Hvorfor ?

Mvh KS

Fra : Bent E.

Dato : 22-12-09 15:33

KS wrote:
> Jeg kører Windows 7 og oplever ofte, at mine genvej forsvinder fra
> skrivebordet.
>
> Hvorfor ?

Højreklik på "Start".
Se "egenskaber for proceslinie".
Fjern flueben i "skjul inaktive ikoner".

Mvh Bent E.

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-09 19:33

"Bent E." <elnef@dsa-net.invalid> skrev i meddelelsen

> Højreklik på "Start".
> Se "egenskaber for proceslinie".
> Fjern flueben i "skjul inaktive ikoner".

Der er ikke noget som hedder "skjul inaktive ikoner" på min W7 !

Det forklarer vel heller ikke, at de er forsvundet - hvem/havd sætter/fjerne
et evt. flueben - jeg har ikke gjort det !

Andre ideer ?

Mvh KS

Fra : Bent E.

Dato : 22-12-09 20:14

> Der er ikke noget som hedder "skjul inaktive ikoner" på min W7 !
>
> Det forklarer vel heller ikke, at de er forsvundet - hvem/havd
> sætter/fjerne et evt. flueben - jeg har ikke gjort det !

Jeg havde browseren IE7 i tankerne, den bruger jeg i WinXP.
Men det er jo noget ganske andet.
Jeg kender ikke Windows7, og har derfor ikke flere
"gode ideer".

Mvh Bent E.