iPhone og multitask/backgrounder
Fra : Nyheder

Dato : 21-12-09 02:19

Hej NG

Jeg har nu fået mig en iPhone 3Gs og den er jailbreaket. Jeg kunne
rigtig godt tænke mig at få den til at køre programmer i baggrunden
(f.eks. DME som vi bruger på mit arbejde).
Jeg har været inde i Cydia og prøvet Backgrounder med det resultat at
min iPhone skulle genstartes...
Nå.. men jeg vil høre om der er noge der har erfaringer med et program
der virker?

Jule hilsen

Sten

Fra : Jet

Dato : 25-12-09 04:20

On 21 Dec., 10:18, Nyheder <1plus1...@ofir.dk> wrote:
> [...]
> min iPhone skulle genstartes...
> Nå.. men jeg vil høre om der er noge der har erfaringer med et program

Er ved at download Navigon 1.2 Europe kort, har set at det virker hos
en bekendt.
vh Jet