google apps og Iphone... virker det for je~
Fra : jagge

Dato : 21-12-09 10:49

Hey

Har hentet den her google app til iphone, MEN jeg kan ikke logge ind.
Der står en lille besked om at cookies skal være aktiveret men det ER de
allerede.

Er der nogen af jer der bruger det program/interface ?

MVH

Jakob

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-12-09 00:46

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> allerede.
>
> Er der nogen af jer der bruger det program/interface ?

Jeg kan godt åbne det og skrive et søgeord, men når jeg så trykker på
"Søg", sker der ikke mere. Skærmbilledet bliver bare stående.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-12-09 01:48

> Jeg kan godt åbne det og skrive et søgeord, men når jeg så trykker på
> "Søg", sker der ikke mere. Skærmbilledet bliver bare stående.

OK, jeg har fundet en løsning, da jeg søgte hos Tomtom, hvis program
ikke vil åbne på min iPhone. Løsningen virker nok på alle programmer.
Man skal blot afinstallere programmet. Det gør man ved at holde fingeren
på ikonet nogle sekunder, til alle ikoner begynder at vrikke. Så trykker
man på det lille kryds, der nu er dukket op på ikonet. Det giver en
mulighed for at afinstallere programmet. Derefter installerer man atter
programmet ved at synkronisere ens iPhone med iTunes på computeren. Man
skal sikre sig, at det pågældende program er krydset af i iTunes, så det
bliver installeret. Nu virker Google app helt perfekt på min iPhone.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : jagge

Dato : 26-12-09 00:03

> skal sikre sig, at det pågældende program er krydset af i iTunes, så det
> bliver installeret. Nu virker Google app helt perfekt på min iPhone.

Ahh ok tak for tippet.

MVH

Jakob