Tekst 'springer' i Word - men er det en HW~
Fra : spuky@catline.dk

Dato : 20-12-09 15:06

Hej

Når jeg skriver en tekst ind på Word, kan der pludseligt ske det,
at min indskrivning pludseligt fortsætter et sted oppe i den
allerede indskrevne tekst.

Det er jo lidt surt for det medfører en hel del redigering, så
jeg vil gerne have fjernet denne fejl.

Selv gætter jeg på tastatur- eller RAM-fejl, men ....

Jeg bruger en bærbar Zepto 6014W, Windows XP og Office 2003.

Er der nogen det kender problemet og kan skyde på en mulig
løsning?

TIA

Venlig hilsen

Henning

Fra : FIEL

Dato : 20-12-09 15:34

<spuky@catline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg bruger en bærbar Zepto 6014W, Windows XP og Office 2003.
>
> Er der nogen det kender problemet og kan skyde på en mulig

På mange bærbare er pegepladen meget følsom og et lille strejf er nok til at
cursor flytter sig. Prøv at slå den fra.

mvh/leif b.

--
Fremtiden er trådløs ...

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 20-12-09 16:06

> På mange bærbare er pegepladen meget følsom og et lille strejf er nok til
> at cursor flytter sig. Prøv at slå den fra.

Denne forklaring kan jeg varmt tilslutte mig - jeg kommer selv tit til
dette, når jeg taster rundt på en af mine to Thinkpads....

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-12-09 15:57

Andreas M. Hansen skrev

> Denne forklaring kan jeg varmt tilslutte mig

Ditto

- Peter