Un-brande en Nokia 6120c
Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-12-09 19:24

Hej

Kæresten har købt en brugt Nokia 6120c som vi har fået låst op. Den er
dog fyldt med alverdens links og relationer til 3. Kan man på nogen måde
unbrande den/resette den ?

Mikael

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 20-12-09 19:57

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kæresten har købt en brugt Nokia 6120c som vi har fået låst op. Den er dog
> fyldt med alverdens links og relationer til 3. Kan man på nogen måde
> unbrande den/resette den ?

prøv at læse her:

http://nokia.nigelcoldwell.co.uk/firmware.htm

PH

Fra : Jørgen

Dato : 06-01-10 22:30

> [...]
>
> Kæresten har købt en brugt Nokia 6120c som vi har fået låst op. Den er dog
> fyldt med alverdens links og relationer til 3. Kan man på nogen måde

***************************

Hvis der ikke er en Formaterings funktion i telefonen, så kan du plukke
kortet ud, sætte det i en kortlæser og sætte den i USB stikket.
I Stifinderen vil du så finde kortet som drev e: eller f: eller g: eller
lignende. Gå ind i Denne Computer, højreklik på det pågældende drevnummer.
Her får du så adgang til at formattere kortet.
Jeg har gjort det med et kort til kameraet, og det virkede perfekt. Alt blev
fyddet væk og kortet fungerede igen, da det kom ind i kameraet igen.
Jørgen

Fra : Anders

Dato : 07-01-10 11:22

> [...]
>
> Kæresten har købt en brugt Nokia 6120c som vi har fået låst op. Den er dog
> fyldt med alverdens links og relationer til 3. Kan man på nogen måde

Din mobil skal reflashes (debrandes) og det kan du gøre over nettet, hos
nogle af de steder der tilbyder dette.
Det koster typisk et sted mellem 80-100,-